Cum sa…

question

…te simti de cacat in preajma propriului tau iubit? Haideti sa va dau eu lectii.

Pasul 1. Fa-l sa se excite. Nu spun exact cum, gasiti voi fetelor o cale buna. Eu una nu dau sfaturi, poate fi usor, greu, whatever.

Pasul 2. Excitate si tu odata cu el. Eu una, cand il pipai prin zona aceea ma excit la maxim. Da, foarte rau pentru mine. Probabil ar trebui sa fiu o frigida si jumatate, pentru ca fix situatia asta ma face sa ma simt nedorita si refuzata. Cute, isn’t it?

Pasul 3. Fii in perioada aceea de “gratie”. Este foarte minunat, mai ales pentru ca atunci, femeile se excita cel mai grav. Si culmea, sunt si mai sensibile si ajung si mai usor la punctul maxim.

Pasul 4. Asteapta refuzul iubitului tau. Este fooooaaaarte superb.  Sau, multumeste-l pe el si tu stai neregulata si plina de draci pana cand te va satisface el, altul sau propria-ti manuta, ca deh, si fetele se masturbeaza.

Acum, gandeste-te timp de 1 luna, bate-ti capul si fute-ti creierii pentru motivul pentru care te refuza. Poate eu una stiu, adica na, macar imi vine in cap o explicatie plauzibila care culmea, ma face sa ma simt si mai de cacat decat eram inainte plus ca imi confera starea aceea de inutilitate completa, totala.

Si de acum inainte, mai simte-te sexy, plina de incredere, frumoasa si atractiva. Fix din pula! Si data viitoare cand il vei refuza tu, sa nu se mire de ce se intampla. Apoi urmeaza certurile, care intr-un final se soldeaza cu o despartire de toata jena, sau toata frumusetea.

Deci, pe scurt, pula mea. Nimanui nu ii pasa, pizdele se sacrifica si sug pula. Si mai pe scurt, lectia aceasta va arata cum sa ramaneti neregulate si prost dispuse pentru o lunga perioada.

Succes!

Cum sa…

Zic si eu...

