Fericire si alte acareturi

sd_

 

De cand ma stiu, am incercat sa imi dau seama daca toate sentimentele pe care le-am experimentat erau reale. Am incercat sa imi dau seama daca este ceva ce nu poate fi explicat, ce nu are o logica, astfel prinzand alt sens, fata de cel normal. Am incercat sa imi explic iubirea pe care o simt, atasamentul si fericirea pe care le am cand sunt langa el. Speram sa nu fiu dezamagita, dar totul se explica prin stiinta.

Nu este nimic paranormal, special sau mistic in legatura cu starile astea. Nu e nimic special, chiar daca speram sa ma insel. Corpul lucreaza, substantele ne induc toate starile, hormonii isi fac treaba si ne influenteaza sentimentele. E totul atat de simplu, incat nu mai pare asa de frumos. Fericirea este urmarea eliberarii unor hormoni, iubirea, fix acelasi lucru. Dar totusi, sa privim partea buna, toate intamplarile, comportamentul partenerului si situatiile pe care le traiesti cu el, influenteaza eliberarea acestor substante, hormoni.

Azi sunt fericita, maine poate sunt deprimata iar apoi nervoasa. Dar toate astea se intampla fata de o persoana sau o situatie, in urma unor intamplari. Nimic nu este fara sens, nimic nu se intampla de la sine. Toate au loc in urma unei actiuni, buna sau rea, benefica sau care face rau.

Am ajuns apoi sa incerc sa imi dau seama de ce sunt dezamagita de unele afirmatii ale partenerului, de ce altele ma fac sa simt ca zbor iar altele ma infurie. Mi-am dat seama ca in capul nostru, toti ne facem planuri, iluzii, idei si sperante. Cel mai bine este sa nu facem asta, pentru ca ajungem sa avem asteptari, iar acestea vor fi mai mereu eronate sau gresite, iar noi vom ramane dezamagiti.

Nu mai am asteptari, nu imi fac bine, nici mie si nici partenerului, pentru ca se va simti fortat sa le indeplineasca. Este mai usor sa nu alegi, sa lasi totul asa cum e, fara sa mai lupti sa creezi situatii sau sa alegi ceea ce mai tarziu ai regreta. Toti avem dorinte, dar nu intotdeauna primim ce ne dorim, sau daca pana acum totul s-a intamplat cum ne-am dorit, vom ajunge sa fim dezamagiti, iar urmarile vor fi cam periculoase.

Dar ce imi este neclar, daca nu facem o alegere, ce se intampla? Probabil vom ajunge in momentul in care vom fi obligati sa o facem. Dar, stai asa…Faptul ca nu facem o alegere, nu este de fapt tot o alegere? “Alegerea de a nu face nimic”. Deci, pana la urma sfarsim tot prin a alege ceva, chiar daca implica o actiune sau o inactiune.

Si asa adorm eu in fiecare seara, gandind fiecare lucru in parte, formand teorii, idei care mai multa ma afunda in nestiinta si confuzie….Fara nicio concluzie finala, caci maine voi avea alte idei.

Fericire si alte acareturi

2 thoughts on “Fericire si alte acareturi

Zic si eu...

