A fost…sau va mai fi…

something

Imi place sa scriu, ma ajuta sa ma linistesc, sa ma recreez. Dar se pare ca blogul meu face rau, mai ales celor ce nu suporta adevarul, sau celor ce nu accepta alta opinie decat a lor. Nu imi place sa jignesc pe nimeni, dar pana la urma este spatiul meu personal aici, locul unde imi expun viata, trairile, experientele, sentimentele si parerile.

Conform constitutiei, am dreptul la libera exprimare, dar conform societatii, mai bine taci sau minti. Urasc asta de cand ma stiu, mai ales ca am fost nevoita sa mint si sa omit multe lucruri, pentru ca altfel, ma dezavantaja situatia chiar pe mine. Da, am mintit de foarte multe ori, pentru binele meu. Recunosc, nu m-am gandit niciodata la ceilalti, la binele sau raul lor. M-am gandit sa imi fie mie foarte bine, sa fiu eu multumita si bine-dispusa.

Si de obicei am prezentat partea mea neagra, am bagat-o la inaintare cu orice persoana noua, ca sa ma apar pe mine, sa ma scutesc pe mine de o suferinta inutila, de o atasare neprevazuta dar cu sfarsit de rahat. Dar numai blogul a stiut ce era de fapt in sufletul meu, cat de mult imi doream sa cunosc persoane noi. Si aveam dreptate sa ma apar, stiam de ce anume ma feresc si stiam ca daca ma risc, o sa pierd.

Am fost o persoana norocoasa mai in toate, dar in dragoste nu mi-a iesit ceea ce mi-as fi dorit. Am fost sensibila de mica, mi-am dorit sa fiu iubita, dar nu sufocata. Si tot ceea ce am primit de-a lungul a 22 de ani a fost suferinta, miunciuna si libertate 0. Nu am fost o sfanta niciodata, recunosc. Am inselat in relatii, dar am facut-o cu un motiv. Am ranit mai toti oamenii din jurul meu, dar am facut-o atunci cand nu mai aveam alta optiune.

Nu am atacat pe nimeni pe nedrept. Dar, de fapt, nu am facut nimic vreunei persoane ce nu merita raul. Spiritul justitiar sta in mine, pandind orice ocazie de a face dreptate, fara discriminari sau diferente. Poti fi tigan, negru, evreu sau ce vrei tu sa fii, eu te voi apara daca s-ar ivi o situatie.

Sunt si curva cu 2 fete, dar numai pentru cei ce ma ranesc. Imi urmaresc de mica interesele, fara pic de jena, pentru ca lumea asta nu permite sa traiasca celor ce au bun simt sau buna vointa.

Si uite ca si pe blogul asta, am atacat cateva persoane. De ce?! Pentru ca o meritau, pentru ca nu s-a mai ivit ocazia de a le tipa in fata ceea ce am vrut sa zic, sau pentru ca m-am gandit ca nu as vrea sa ranesc direct, caci cuvintele spuse in fata sunt mai dure decat o scrisoare care poate fi rupta, sau o pagina virtuala ce poate fi stearsa intr-o clipita.

Am renuntat pentru o perioada sa mai scriu, pentru ca sunt bine, pentru ca momentele mele fericite le pastrez doar pentru mine si pentru ca nu sunt o romantica incurabila. Da, as fi scris despre cat de fericita sunt alaturi de el, sau cat ma face sa plang, cat de geloasa sunt pe faptul ca vorbeste cu atatea tipe despre relatia noastra. Si as putea dezvolta la infinit, dar nu imi doresc ca relatia asta sa ma afecteze asa de rau, sa imi acapareze gandurile si sa ma faca mai jigodie decat am fost deja. Vreau doar sa profit de momentele pe care le am alaturi de oricine, niciodata nu stiu cand se vor sfarsi.

Si unde voiam sa ajung de fapt? Ca o sa mai scriu, dar nu atat de des….pentru ca nu mai sunt capabila sa imi pun gandurile in ordine, pentru ca imi place sa fiu cu capul in nori pana ma lovesc de urmatorul zid. Promit ca nu va dura mult.

A fost…sau va mai fi…

Zic si eu...

