Bloggeri constanteni…

Masks

Am avut ocazia, ca muiere, de a ma cupla cu 3-4 bloggeri constanteni. Nu am ce spune, nu se aseamana deloc intre ei. Asta este varianta mea de bloggeri constanteni, din punctul meu de vedere, din pozitia mea. Ma voi lega de fiecare in parte, pentru ca am promis o telenovela celor de acasa, ce stau in fata monitoarelor si asteapta a se minuna.

Pe primul loc se situeaza Emanuel !!! Deocamdata nu dau detalii, fac doar clasamentul cronologic. Urmatorul cu care am avut neplacerea de a lua contact este….. Ddumi. Dragul, vestitul si narcisistul blogger dar si om.

Urmatorul care m-a ajutat sa pierd 3 salarii pe curul lui si 4 luni din timpul meu pretios a avut norocul sa fie Joie ! Cu aplauze si urale si ce cacat mai vreti voi. Ala de imi promitea sa ma dea de pamant dom’le, mare futangiu de inimi se intituleaza acest specimen al regnului masculin. Rectific, 3 salarii!!!! Ma scuzati pentru minciuna gogonata pe care am scris-o!

Ultimul ce in prezent face obiectul actualului meu experiment este un piculet mai anonim, dat fiind ca si-a inchis blogul acum ceva vreme. Dar, acestea fiind spuse, domnul se numeste Alexandru , nu zic mai departe. Cu cel din urma sper sa dureze, nu pare sa faca parte din grupul tarfelor ce mi-au facut viata mai “frumoasa”.

De azi inainte va aparea cate o poveste, incepand cu minunatul Emanuel . Va pup dulce !!!

Bloggeri constanteni…

Zic si eu...

