Amintiri

the song

Cred ca stim cu totii ca unele amintiri nu le poti arunca, arde sau sterge…Pentru ca raman stocate in minte, in suflet, peste tot. Intotdeauna am cautat sa ma leg de ceva trist cand adunam amintiri alaturi de cineva ca apoi sa pot uita mai usor toate intamplarile fericite. Pana cand l-am intalnit pe el… Alaturi de el mi-am dorit din tot sufletul sa adun amintiri frumoase, sa ma bucur de toate momentele… Cu fiecare melodie ascultata impreuna am adunat amintiri, momente frumoase, saruturi si imbratisari demne de memorat. Si oricat as vrea sa stau departe de el, nu pot.

In seara asta am chef sa ascult trecutul, sa ma gandesc la viitor si sa profit de prezent…

Atat de mult as merge, sa ma pot odihni langa tine…

Si sa fim doar noi 2….

Si orice ai spune sau ai face…Chiar nu este nimic precum noi 2.

 

Si asa de final ….

 

Te iubesc! Inca…

Amintiri

Zic si eu...

