Picuri de ploaie…

rain_by_kle_m

In zilele ploioase ma ia dorul de a citi o carte…cap-coada. Imi place sa privesc picurii curgand pe geam, oamenii ce se feresc, copii ce se balacesc in toate baltile. Inainte, nu aveam o mare placere sa vad ploaia, sa o aud, caci ma intrista. Dar de ce sa ma intristez, cand viata este inca frumoasa? Trebuie sa tinem cont ca momentele de bine, starile de calm si toate lucrurile astea simpatice nu dureaza o vesnicie. Vor fi destule zile cu soare in care te vei intrista, caci nu ai facut ceva sau ti-ai fi dorit sa fii alaturi de cineva in momentul acela al zilei.

Si ma bucur atat de mult sa stau in ploaie, sa simt picaturile cum mi se preling pe buze, apoi sa le simt in palma, sa ma uit cum totul devine gri. Azi, parca ploaia imi inunda ochii…Se simte atat de bine, dar prefer sa o vad cum curge suvoaie pe geam. Simt tristetea cum imi acapareaza sufletul, parca imi intra in vene si se scurge rapid, merge catre toate celulele, catre fiecare farama din corpul meu.

Imi vad reflexia blocata, pe sticla aceea intrerupta de firele de ploaie. Se spune ca cerul plange atunci cand ploua, iar aerul este atat de sufocant…Stiu, vreau sa plang. Vreau sa zbier cat pot de tare, vreau sa scot din suflet tot ce am adunat atata vreme…Vreau sa ma descarc, vreau sa ma simt libera si sa-mi eliberez sufletul de greutatea asta apasatoare…Vreau sa ma eliberez de toata ura, de toate regretele si de toate greutatile.

As da orice sa trec peste toate si sa incep o noua etapa a vietii mele, vreau sa arunc trecutul, sa il sterg din memoria mea si sa merg mai departe, cu o noua memorie…Dar nu primim intotdeauna ce dorim.

Am cazut inca o data, pentru a nu stiu cata oara, dar acum e altfel…parca nu mai vreau sa ma ridic. E atat de bine aici jos, e relaxant, parca m-am deconectat de tot. Nu mai aud nimic, nu imi mai pasa de nimic, nu mai vad nimic in jurul meu.

Picuri de ploaie…

Zic si eu...

