Timp liber.

d8c707

In ultima vreme am cam frecat menta. Daca tot sunt somera, macar sa frec toti banii de salariu de pe luna asta. Cineva mi-a spus recent ca dispun de “prea mult timp liber” si am cam luat-o pe aratura.

Am fost 3 zile singurica in casa, dar desigur ca a avut cine sa imi tina companie…Am jucat Rumy cu prietenele mele, si desigur am mai frecat inca 20 de lei, pentru ca se pare ca sunt inconjurata de someri, de oameni fara bani sau pututrosi. Am ajuns sa nu imi mai pese, pana cand imi schimb cercul de prietene sau pana le dau la cacat cand nu mai rezist sa fac pomana cu toata lumea.

Dar in afara de toate astea, am zis sa instalez si eu niste JOCURI. Am inceput lejer cu Sims 3, caci pentru jocul asta mi-am luat PC-ul actual. Apoi am mai luat cateva tip Puzzle sau Match 3…caci plictiseala e maaaare. Astea pana cand am avut o discutie cu cineva si am hotarat sa luam FlatOut , CS, Unreal Tournament, Quake, Far Cry si multe altele, ca apoi sa facem o retea frumoasa si sa rupem joacele in doispe. Sincer, mi-este dor de o seara de genul, in care sa ma simt bine, sa rup un pachet de tigari, sa am ceva de baut la discretie si sa ma joc.

Pot spune ca in Cluj, cu toate greutatile posibile, am avut parte si de nopti pierdute pe jocuri, retele si nebunie intr-o singura camera. Am facut destule, m-am simtit chiar ca intr-un camin de studenti, cu niste colegi minunati alaturi de care merita sa iti freci timpul. Am jucat si WOW, caci mi-a placut la nebunie sa fac quest-uri, sa imi imbrac priest-ul si sa vad ca dau batuta…Mi-au placut jocurile prin care puteai sa ai si ceva activitate sociala. Inca as mai juca asa ceva, dar vremurile s-au schimbat, mentalitatea mea la fel, caci consider mare pierdere de timp sa stai in fata PC-ului cel putin 13 ore, sa mananci cand iti aduci aminte si sa nu faci nimic decat sa iti echipezi char-ul pe care oricum peste cativa ani il vei sterge chiar tu.

Daaaar, de saptamana viitoare nu voi mai dispune de atata timp, avand in vedere ca mi-am gasit un job care pare sa imi faca placere. Pana atunci, ma joc pana obosesc!

Timp liber.

Zic si eu...

