Voiceover

music_

Mi s-a spus de foarte multe ori ca am o voce frumoasa, o voce clara, chiar placuta. Sincer, nu am bagat in seama decat faptul ca e ciudata. Sau poate ca e ciudat faptul ca eu imi aud vocea intr-un fel, iar vocea mea inregistrata suna cu totul altfel. De mica o tot intrebam pe mama daca nu cumva i se pare si ei ca am o voce groasa, caci eu aveam impresia ca este vocea unui barbat cea pe care o aud in capul meu in timp ce vorbesc. Am si cantat o perioada, chiar daca mie nu mi se parea ca suna a voce feminina. Inca imi place sa cant, sa fredonez cate ceva, dar nu in prezenta altor oameni, de teama sa nu ma fac de caca.

Acum vreo 2 luni am avut ocazia sa cunosc pe cineva care mixeaza pentru o emisiune radio, http://www.tfb-radio.com/ . Am ascultat, mi-a placut muzica mixata, mai ales pentru faptul ca e un gen de muzica ce te atinge in strafundul sufletului, este un gen care te poate face sa treci prin diverse stari fara efort. Initial am primit o oferta de a participa la alegerea melodiilor mixate (Track Scout) , dat fiind faptul ca persoana respectiva nu prea mai avea timp sa caute melodii. Mi-a explicat ca mixul lui contine 10 melodii unice, care nu se repeta de la episod la episod. Sincer, nu m-am ocupat de asta cine stie cat caci aveam si eu treburile mele, sau din lene, sau altele. ( Kill me! )

Dupa alte discutii, mixuri ascultate am primit “oferta” de a face voiceovers pentru mixurile cu care apare la radio. Nu am idee daca stie toata lumea ce inseamna treaba asta, dar daca va intereseaza, puteti gasi ceva info aici.

Mi s-a parut o idee interesanta, dar la inceput nu imi dadeam seama cu ce se mananca. Zilele astea m-am tot interesat, am ascultat chiar persoane ce fac asta in cadrul unui loc de munca, am cautat chiar si tips and tricks pentru asa ceva, etc. Mi-am dat seama ca faceam asta cateodata, mai in glumea, mai in serios, fara sa stiu ce fac de fapt. Mi se pare foarte interesant si mai ales imi surade ideea deoarece as putea face si altceva cu vocea mea, decat misto sau sa ironizez/critic tot ce misca in jurul meu. Daca ma gandesc mai bine, as putea face si o cariera in acest domeniu si as face acest lucru cu placere.

Pana atunci, asteptam sa vedem ce iese, cum iese si cand.

Voiceover

Zic si eu...

