Crying

 

Am stiut de la inceput ca voi suferi, ca voi cadea, ca ma vei ridica si ca apoi ma vei impinge inapoi in iadul din care am rasarit langa tine. Am o intuitie prea buna si stiu asta din miile de experiente pe care le-am avut. Stiam ca alaturi de tine voi avea cele mai intense caderi, cele mai intense renasteri dar si cel mai intens iad… Exista o vorba cum ca, de ce iti este cel mai temea, fix aia se va intampla. Da, vorba asta este perfecta, caci omul de teama greseste si ajunge fix in situatia de care ii era teama. Nu vreau sa ajung la exemple, sunt prea multe.

Imi aduc aminte de vremurile cand tineai la mine, cand ma faceai sa ma simt fericita si cand nu mai aveam nevoie de nimic altceva ca sa pot respira, ca sa pot dormi noaptea linistita, de fpat chiar nu mai aveam nevoie de nimic. Tu inlocuiai absolut tot, caci erai universul meu. Acum, nimic nu ma mai multumeste, acum esti egoist si incapatanat. Acum esti cel de care mi-a fost teama dintotdeauna, cel care prin egoismul lui ma va rani, cel care prin incapatanarea lui ma va face sa imi mai aranjez un rand de masti, cel care spulbera sansa oricarui om de a se mai apropia de mine.

Poate ca nu stii, dar inainte de tine, am jurat ca nu voi mai permite nimanui sa ma raneasca, pentru ca eu dau tot din mine si pentru ca odata cu fiecare om ce dispare de langa mine, mai piere o bucata din sufletul meu si din bunatatea mea. Am acceptat sa risc cu tine, am acceptat sa risc sa imi arunc ultima bucata de speranta, ultima bucata de suflet nearsa si ultima farama din inima mea…Mare greseala.

Nu cer multe, nu vreau decat sa fiu iubita, dar unii oameni nu stiu sa iubeasca. Esti egoist si chiar tupeist, sa vrei sa ai pe cineva, dar sa nu ai obligatii fata de acea persoana, sa vrei sa fie la cheremul domniei tale, dar sa nu faci nimic sa o tii acolo. Stii, in viata e ca si la un loc de munca…Omul o sa stea fara motivatii si beneficii daca nu are alta optiune, dar cand apare o optiune, stai lin ca rupe usa. Eu caut siguranta, stiu ca exista. Caut stabilitate, m-am saturat sa alerg dupa himere sau dupa utopii cretine. Nu mai vreau agitatie in suflet, nu mai vreau lacrimi, vreau sa pot dormi noaptea linistita.

Vrei sa fiu numai a ta, dar ce faci pentru asta? Ce te face sa crezi ca daca ma lasi de izbeliste, nu voi pleca cu primul care imi va oferi mai mult decat imi oferi tu? Ce te face sa crezi ca nu ma voi pisa pe iubirea mea pentru tine si voi pleca cu cel care imi hraneste sufletul, care nu ma raneste, care nu e egoist? Cacat! Ma vrei doar pentru tine, dar eu te impart cu altele. Vrei sa iti fiu fidela, dar tu nu prezinti nicio garantie cu titlul de “Don Juan” pe care ti l-ai facut…

Ma lasi sa ma apropii de tine, dar apoi imi spui ca de fapt ti-am bagat pe gat apropierea mea. Ma lasi sa te iubesc, apoi strigi ca nu ai nevoie de iubirea mea…Eu una nu mai stiu ce vrei de la mine, dar stiu ca reusesti sa ma faci sa renunt, sa te urasc si sa imi doresc sa te simti cum ma simt si eu. Nu cred ca trebuie sa iti reamintesc ca inca exista “karma”…

M-am saturat de “iubire”…

 

One thought on “

  1. nico says:

    experientele de genu asta la un momendat te fac sa iti pierzi sufletul …dispare nu-l mai gasesti si ajungi gol doar o caroserie care doreste sa lupte doar pentru a oferi celor din jur iubire …..cu tine cum ramane ??nu sti nu ai habar te intrebi dar nu gasesti raspuns te astepti ca poate in vitoar doar paote sufletu va reveni si o data cu el si sclipirea din ochii tai intunecati insa asta doar timpul o poate decide …..articolul tau mi-a rascolit interiorul ….frumos bravo

    Like

Zic si eu...

