Crezi prost…

3002616d794aeb198932f9cd902c4dae

 

Nu stiu de ce ar avea cineva impresia ca sunt vreo sfanta, ca eu nu gresesc sau eu nu fac rau nimanui. Sa nu aiba careva impresia ca am pretentii exagerate de la oameni, caci nu cer decat minimul necesar unei relatii interumane. Nu sunt un inger, nu doresc asta. Nu iert nimic, caci nici mie nu mi-au fost iertate multe. Am facut rau cu buna stiinta, mi-am batut joc de oameni, am spulberat sperantele altora, asa cum mi-au facut ei odata…

Nu vreau sa fiu matura, caci maturitatea nu exista pentru standardele mele. Vreau sa fiu eu, fara comentarii, observatii sau alte magarii. Nu ma schimb pentru nimeni oricine ar fi, pentru ca as fi o prefacuta. Stiu sa urasc, sa ranesc si sa imi bat joc. Dar asta dupa luni de toleranta, cand imi ajunge tot ce se intampla. Poate ca am gandire de adolescenta, dar pana cand voi gasi persoana care sa ma ajute sa ma maturizez, nu voi face niciun pas. Sunt rautacioasa cu toti, lovesc unde doare tare atunci cand sunt calcata pe bataturi.

In capul meu tin o balanta, pentru fiecare persoana in parte. Cat rau face, apoi cat bine…trebuie sa fie cele 2 ori egale ori binele sa predomine, caci altfel devin mai rautacioasa, incep sa iti fac rau fara niciun regret. Ma satur usor de oamenii din jurul meu, doar daca nu cumva au ceva aparte care ma atrage in mod special. Nu sufar toti ratatii care vor sa flirteze cu mine, iar daca sunt intr-o relatie, celorlalti “roitori” le impun o limita de conversatie.

Nu suport gelozia, nu suport sa fiu inselata, mintita si nu ii suport pe cei ce imi ascund diverse. Eu nu am nimic de ascuns, deci nici tu nu vei avea. Daca unele persoane ar fi fost mai sincere cu mine, ar fi stiut sa nu imi ascunda nimic si sa ma faca sa inteleg ce anume se intampla, nu ajungeam la multe. Se puteau evita foarte multe discutii. M-am saturat de tine, plec si nu te mai contactez in veci, il iau pe urmatorul pentru ca viata e scurta si nu asteapta.

Da, sunt o jigodie, daca mi-a picat pe cineva il ironizez pana se satura, daca ma jigneste cineva, ii fut una si plec. Multa muie, nu esti singurul om pe planeta asta si rezulta ca ma pot lipsi de mitocani si pizde proaste.  Nu pot sa fiu draguta cu cineva pe care nu il suport, nu pot fi nici amabila si nici receptiva.

Nu ma respecta pentru ca nu ai de ce, nu ma jigni pentru ca nu ma afecteaza. Vezi de ale tale, oricine ai fi si totul va decurge bine. Oricine se poate lipsi de prezenta mea, oricand. Asa-i ca nu e greu? Uite fix asa se simte cand nu mai ai nimic de pierdut, cand nu depinzi de nimeni si nimic. Te simti liber, dar este tare trist sa stii ca nu ai nimic…Si pana la finalul vietii te obisnuiesti cu asta si treci peste.

 

Crezi prost…

Zic si eu...

