La naiba!

Me

 

Asa-i ca e simpatica pozica asta din postare? Asa-i de frumos si un jeg de om care poarta o masca fata de unele persoane, despre care apoi vorbeste nu tocmai de bine, iar apoi (!!!) are si tupeul nesimtit sa se mai intalneasca cu ele. Offf, dragi bloggeri, imi pare rau sa va spun ca domnul J. are impresia ca dumneavoastra sunteti nocivi pentru mine. Am fost sfatuita sa va dau dracului, pentru ca nu faceti decat sa imi alterati caracterul, sa imi influentati scrierile si sa ma abateti de la relatiile mele si sentimentele mele cu/fata de unele persoane…. Tot domnul J. m-a sfatuit sa nu va mai intalnesc pentru ca imi bagati prostii in bibilica si ma faceti sa fiu “ria”.

Da, domnul J nu a ajuns pe unde mai sunt bloggeri deoarece considera ca acesti oameni sunt “toxici”, pentru el si apoi pentru mine. Am fost sfatuita, chiar obligata sa ies din grupul bloggerilor constanteni de pe Fb…Vezi domle, imi faceti rau inca o data, ma influentati inca o data, oricum catre el comentati aiurea sau nu il intelegeti, nu il suportati si oricum nici el nu va suporta pe dumneavoastra (exclus pizdele, ca pe alea le adora, le-ar fute pe toate), asa ca nu e mare pierdere. Heh, eu una mi-as controla vorbele, dar cum domnul J la furie sufera de Tourette si Logoree (limbutie), nu am avut ce-i face si l-am ascultat! Not my fault!

Tot domnul J a incercat sa il scoata pe pretenul sau din blogul meu, incercand sa ma determine sa sterg x postari, care afectau reputatia lui Dd. Pacat ca eu nu fac orice mi-ar spune oricine, caci am si eu creier, pot gandi pentru mine si imi pot asuma orice consecinta.

Mda, sa nu uitam de faptul ca J este sigur ca eu nu am credibilitate in fata nimanui, ca voi, bloggeri care ma cunoasteti, ma ironizati, ma judecati si nu ma inghititi. (in cazul in care ar fi adevarat, cine nu ma inghite, stiti vorba ‘ceea), nu as avea ce sa spun despre el caci Mafiotul de el, Imparatul, Seful de patron ce este el, Magraonul banilor, Seful greilor, Pestele pestilor, Razboinicul luminii stinse, sabie târâş picior de lemn, e perfectiunea intruchipata! Luminatia sa, Preafericitul si Preamegagigaterrapetaexa…sfantul de el!

Dar ajunge, ca m-am plictisit. Prea multa atentie i-am acordat.

Leitar edit: J. = Joieeeee

Leitar edit 2: Am citit in bila mea ca domnul J. nu va mai avea tupeul sa apara la Blogmeet numarul paispe, dar o voce din aceeasi bila imi zice ca s-ar putea sa apara si presimt ca va spune: “Voi chiar credeti minciunile asteia? Voi nu ati vazut cum mi-a hecarit mie conturile?”

La naiba!

7 thoughts on “La naiba!

    1. A fost “dragoste nebuna”…Si care 5 luni? E vreme destula sa te atasezi de un tampit. Si eu nu i-am facut scandal, chiar nu l-am mai contactat… Ca il mai atac din 3 in 3 posturi, asta e altceva. Trebuie sa ma descarc si eu cumva. Iar cum legea nu imi permite sa ii aplic tortura precum teroristii, ma rezum la blog.

      Like

Zic si eu...

