Constanta Blogmeet….14?

CMB 14 poster - joienegru

 

Mda…Primul si ultimul la care voi participa vreodata.

Ce sa mai zic…lume simpatica, de treaba, bautori de elita. Ma bucur ca am cunoscut-o si pe D3vilGirl, cea care urma sa imi ia apararea in cazul in care se luau blogherii de mine. Subiecte NEinteresante pentru mine, bisericutele de rigoare, care m-au scarbit din scoala generala.

Ma bucur totusi ca am avut ocazia de a-i analiza si studia pe ceilalti, de a asculta discutii si discutii. Printre toti de acolo, o singura persoana mi-a atras atentia. Nu dau detalii ca mi-s dusa cu pluta si nu  vreau sa stie lumea ca imi curgeau balele dupa careva de pe acolo. Da, ar fi trist, dar asa ma mananca…

Ce sa mai zic…presa o fo’ prezenta cateva minute, sper sa nu ma vada mamuca la TeVeu ca ma bate pentru ca am chiulit de la facultate. Na, ce sa zic, mare intalnire, mare adunare. O oferit cateva info blogerul nostru favorit care n-are de gand sa sa duce la munche, SE STIE !!!

S-a facut multe poze, interesant ca au fost multe aparate de foto, adica ca nu ma asteptam … Si de treaba cu darurile pentru copii va spun al’data ca o sa incerc sa vad poate pot face ceva la munca.

Eu una m-am simtit cel putin in plus, asa ca am preferat sa ma scad devreme de acolo. A mai fost baiatul acela, constanteanul.info…Mi-era tare mila de el, caci parea ca si mine, singur si trist si plictisit de moarte. Imi venea sa il iau de mana si sa plecam dracului de acolo. Ma bucur insa ca a plecat rapid, o fi avut treburi mai importante de facut decat sa se uite la “stele”.

Multumesc organizatorului care aproape de plecarea mea m-a facut sa ma simt mai in largul meu, multumesc lui Nicolescu ca a vazut ca era cineva langa el si…cam atat.

Per total, mie nu imi mai trebuie. Si, ca sa le spun celor ce aveau neclaritati in legatura cu motivul pentru care noi bloggeri nu vin la meeturi, ete fix pentru ca e mare plictiseala, pentru ca nu toti sunt asa sociabili ca voi astia care sunteti vechi si pentru ca voi, care aveti pretentia de a avea blogeri noi la intalniri nici macar nu ii observati, dar sa ii si bagati in seama.

Si inca ceva, chiar nu recomand nimanui un blogmeet, mai ales daca este o fire retrasa.

Pa si puszi blogmeeturi. Pana data viitoare, nu va mai fi o data viitoare.

Constanta Blogmeet….14?

15 thoughts on “Constanta Blogmeet….14?

  1. Chiar nu poate cineva sa se ocupe doar de tine, trebuie sa ai doza de tupeu sa te integrezi singura. Sper sa fie doar o chestie de moment si sa mai vii.

    Like

    1. Nu..chiar nu poate nimeni. Asa ca, mai bine fac lucruri care merita timpul meu. Sunt foarte dezamagita si prefer sa ma lipsesc pe viitor. Cand am zis ca o sa ma simt ca un cur acolo, stiam ce spun. Si ma lipsesc pentru bisericutele alea dezgustatoare. Puteam sa ma intalnesc cu colegii de liceu si cam acelasi lucru era.

      Like

      1. Crede-ma, cu si eu am trecut prin asemenea momente la prumul blogmeet la care am participat si atunci mi-am data seama ca daca vreau sa imi exprim o idee trebuie sa ma bag putin mai mult in seama, la fel si daca vreau sa imi exprim opinia cu privire la un subiect ce se discuta trebuie sa imi expin ideea indiferent cat de buna e ideea mea sau cat de proasta e, asa voi afla ce cred altii despre idee mea.

        Like

  2. Meh, eu chiar îi dau dreptate, pentru că nici mie nu-mi plac bisericuţele. Abia acum am ajuns la faza de apreciere a ideei cu rotitul locurilor pe care o adusese Ddumi la primul BM la care am participat şi eu, deşi atunci mi-a venit greu şi mie pentru că nu cunoşteam lumea.

    Punctul ăsta e musai de trecut pe lista de to-do pe viitor, pentru că altfel n-avem cum să interacţionăm cu toţii într-un tot pe care să-l formăm.

    Să-mi mulţămeşti şi mie după ce pun pozele, că te-am bifat pe listă. Facem album cu participanţii, ce pana struţului!😀

    Şi după cine zici că-ţi curgeau balele? Iasă o nouă telenovelă prin online-ul local?😀

    Like

  3. Mă acu și tu te-ai băgat la colțu de rușine si n-ai zis „pâs” toată întâlnirea. Ce să facem, dragoste cu forța? Ai văzut că altele s-au îmbatat și s-au dat în spectacol, acu nu zic să faci lafel da nu e ca și când te-ai băgat în discuție și te-am dat laoparte. Poate te răzgândești și îți schimbi părerea data viitoare.

    Like

  4. Mah, ce pot sa zic, nici mie nu imi place faza cu bisericutele, da la cati eram, nici nu se putea altfel. Si stai linistita, ca eu cel putin singuru cu care comunic in afara blogmeeturilor este Nicolescu🙂 de restu ma iau doar la evenimente de genu asta🙂
    dupa ce ai plecat tu s-a incercat desfacerea bisericutelor, dar in schimb s-a ajuns la certuri :)))) ai pierdut ce era mai distractiv🙂

    Like

    1. Mi se cam acrise de discutia “serioasa” asa ca m-am decis sa ma duc in alta parte unde m-am simtit superb, tot cu persoane necunoscute. Ma bucur ca nu am prins partea cu cearta.

      Like

  5. constanteanul.info says:

    Cred ca esti singura care m-a remarcat… eu pot sa spun ca sunt deschis daca vad ca si persoanele cu care pot sa discut sunt la fel… nu am avut nici o problema sa discut cu cristi, pustiul sau cu fata de langa mine (nu mai retin ce blog are sau cum o cheama) Restul e cancan. Da, la un moment dat auzeam si niste barfe in capat legate de varsta mea si de ce ar putea vorbii unii cu ceilalti (la initiativa lui cristi de a schimba locurile). Urat. M-ai facut curios, unde ai stat?

    Like

      1. constanteanul.info says:

        aveam eu o banuiala. Sunt sigur ca si fata de langa mine se simtea in plus, deci nu am fost singurii. Eu am venit la blogmeet pentru a sustine campania lui cristi mirea si o voi sustine in continuare.

        Like

Zic si eu...

