Baietel….

a9dd826_700ba

Te rog, uita-ma… Uita orice ar fi fost vreodata intre noi, toate momentele petrecute impreuna, tot ceea ce ti-a placut vreodata la mine. Te rog, uraste-ma! Da-ma naibii, blesteama-ma si uraste-ma din tot sufletul…

Nu ai meritat nici o picatura din timpul meu, nu ai meritat sa imi pun sufletul la bataie si sa imi las inima sa simta. Nu ai meritat nici timpul, nici finantele. Esti olimpic la “Datul cu bata-n balta” si chiar iti face placere. Faci acuzatii pe care apoi ti le intorci singur, prin propriile actiuni. De aceea este necesar sa gandesti cand spui ceva, sa iti folosesti creierul si sa iti asumi consecintele si raspunsurile.

Ma bucur ca nu m-am schimbat pentru tine, caci in esenta tot aceeasi ramaneam, doar ca ma prefaceam pana credeam chiar eu ca m-am schimbat cu adevarat, de buna voie si din proprie initiativa.

Ai impresia ca de fapt eu am gresit, ca eu am calcat gresit in tot circul asta. De fapt, cel care nu a luptat, cel care nu si-a dat deloc interesul si a aruncat totul pe geam cu cea mai mare usurinta ai fost chiar tu. Cel care a distrus totul ai fost tu cu pizdele de care esti obsedat. De atunci ai renuntat la dreptul de a te plange, de a comenta ceva, ai renuntat la dreptul de a mai avea pretentii de la orice persoana vie.

Nesimtirea ta depaseste orice limita. Acum stiu de ce o sa ramai singur pentru totdeauna, stiu de ce toate persoanele din jurul tau au preferat sa plece. Acum stiu ca meriti tot ce ti se intampla, iti meriti soarta de ratat sef. Meriti sa te urasca toti, sa fii torturat si stresat acolo unde ar trebui sa te simti ca acasa pentru ca nu faci 2 bani, meriti sa fii alungat, dispretuit. Iti meriti toata soarta pentru ca esti un gunoi fara inima.

Esti o jigodie fara pereche si ma bucur ca am luat decizia de a arunca pe geam tot ce tinea de tine. Ma bucur ca am ales sa te urasc si sper sa nu imi mai aduc niciodata aminte de tine.

Uita tot, dispari. M-as bucura din tot sufletul sa stiu ca ai murit, ca te-ai facut una cu asfaltul, ca ti-ai taiat venele sau ca te-a ciopartit careva. Te urasc din tot sufletul si orice ai face, ocoleste-ma. Vreau sa te urasc cu toata forta, din toata inima.Sper sa mori in chinuri groaznice, sa ai cea mai urata viata.

Nu uita, “exista karma”!

TE URASC DE MOARTE! Si o dedicatie speciala…

Baietel….

One thought on “Baietel….

Zic si eu...

