Marea debandadă

Pe principiul „Mai bine le simţi lipsa, decât să le duci dorul.”, cu toţii avem în viaţa noastră un cetăţean, un individ, căruia i-a băgat mă-sa teve prin cablu şi are numai filme-n cap.

Păi şi mă trezesc io într-o zi şi zic hai să răsfoiesc nişte bloage. Şi dau de bârlogu’ unuia care cică e mare sculă de basculă, abuzator de contemplare prin zona mea. Auzi tupeu la el. Nu de alta, dar ultima dată când am făcut nişte verificări, asta se-ntâmpla pe vremea lui Cuza, când şi-a serbat majoratul, umbla vorba pe uliţă că vin nemţii şi că io-s responsabil cu smardoiala. Deci ceva erea putred în Danemarca.
Tot răsfoind blogul lui, dau de un articol în care a încercat o măscăreală, cu nişte smsuri, conturi sparte, NASA, furtişaguri, ameninţări, dovezi în exclusivitate, zero TV, că te sparg io să moara mama!

Acum întreb şi eu, bă eşti prost ?! Deci ăsta chiar a scris aşa ceva ? Dau nişte telefoane, fac nişte cercetări şi, din regie, mi se confirmă că da, articolul e pe bune.

Să mor, să-nnebunesc, a scris fratele meu alb nişte treburi nasoale rău de tot, cum vezi numai în filmele cu Duncan MacLeod, din clanul MacLeod.
Bă, zic io acum, ăsta te pomeneşti că, neavând de muncă, nu a mai putut să-şi ia medicamentele şi suferă de o pasiune toridă sau încă nu s-a vindecat de astenia de primăvară.
Mai citesc o dată, înc-o dată, de n+1 ori luate câte kappa. Scriitura lui, dacă erai puţin bătut de soare sau soartă, mai-mai că ar fi putut fi pe bune.
Mă scarpin puţin cu mâna stângă la urechea dreapta, oftez în sinea mea, scot pieptul înainte şi strig tare şi apăsat: „Am intrat în căcat!”.

Spre seară, după ce am parcat meleul în faţa scării, că io stau la garsonieră, dar nu la subsol, vorbesc cu a mea despre forma asta de viaţă umană. Îi zic că uite aşa şi pe dincolo, că uite ce a scris ăsta, că n-a mai băut apă de câteva zile şi i s-a deshidratat creierul, iar a mea-mi zice cu ochii ei aşa frumoşi: „Încearcă şi el să pară cineva!”.

Mamă, deci până aici am zis, gata. Mai puteam să-i dau lu’ a mea vreo replică ? Zi, tu, cititorule, mai puteam să spun ceva ? DAAAAAA!!!!
Ei, bine, uite că o zic din nou: dacă forma asta de viaţă umană vrea să pară cineva, atunci aşa să fie. Dar să fie cu băgare de seamă, pentru că CINEVA (recte tu, contemplatorule nebunule) o să mi-o sugă fără s-o ude, prin batistă gen.

APĂRĂ TĂTĂRUŞANU, HĂHĂHĂHĂ!

Al vostru,
Nea Ion din Curte

Marea debandadă

Zic si eu...

