Suck me!

FUCK_OFF_by_Exyria

 

Sunt nebuna, dar sunt eu! Si ma simt bine in pielea mea!!!

Stiu ca nimeni care nu a ramas langa mine nu m-a meritat. Am fost prea buna cu prea multi si acei oameni au profitat. Mi-e mila de cei ce vor  a se numi barbati fara a fi macar aproape de acest concept. 

Ma bucur ca mi-am dat seama ca ati fost niste zdrente bune de nimic. Ratati si nimic mai mult, dragii mei “masculi”.

Nu mai caut de mult barbatul perfect, dar consider totusi ca sunt femeie si ca merit din plin sa fiu rasfatata, iubita, ascultata si uneori intretinuta. De ce? Pentru ca sunt cea mai intelegatoare gagica din judet, cel putin, pentru ca iubesc cu tot trupul si sufletul, pentru ca eu as face orice pentru cel la care tin.. Nu vreau ca barbatul de langa mine sa se simta ca si cum ar fi in lanturi, vreau ca omul de langa mine sa se simta barbat, vreau ca omul de langa mine sa isi gaseasca rostul.

Vreau un barbat capabil sa se intretina, capabil sa faca bani din piatra seaca, capabil sa mearga la munca orice ar fi, oricat de greu ar fi. 

Nu mai vreau baietei care umbla dupa fustita mamei, care isi pupa in cur surioarele nefericite sau care asculta de “prieteni”, care pana la urma dispar. Eu ofer asigurarea celui de langa mine ca nimeni nu imi va influenta deciziile legate de NOI, nimeni nu ma va forta vreodata sa fac ceva ce nu vreau sau nu mi se pare corect, etic, nu voi face nimic sa ne afecteze grav relatia de dragul parintilor.  Vreau un barbat la fel de intelegator ca si mine, deloc posesiv si cu creier pe umeri. Vreau un barbat care sa imi acorde atentie, care sa imi arate ca intotdeauna eu contez pentru el.

Nu ma meriti daca nu esti in stare sa te sustii singur moral, daca nu faci fata la dramele iubitei tale sau daca nu faci fata la depresiile ei. Eu il vreau pe cel care ma face sa ma simt frumoasa, care ma face sa ma simt ca o regina, nu printesa, pentru ca doar tigancile se cred mari printese. Il vreau pe cel la fel de puternic ca si mine, pe cel la fel de independent si libertin ca si mine. Da, vreau un barbat din toate punctele de vedere. Il vreau pe cel care stie sa ma ridice atunci cand sunt trista, care este mai optimist decat mine atunci cand e nevoie.

Vreau un barbat care sa mi-o traga fara rusine, care sa nu faca dragoste cu mine. Vreau un barbat care sa imi spuna cat de bine arat cand mi-o trage si cat de mult ii place sa mi-o traga. Vreau un gentleman langa mine si un animal in pat.

Repet, sunt nebuna, dar ador asta! Daca tu crezi ca nu poti indeplini asemenea conditii, get the fuck lost!

Suck me!

3 thoughts on “Suck me!

  1. 🙂 .. ce ciudat.. si eu care credeam ca… uneori.. si foarte rar, doar barbatii gandesc asa🙂

    dar vorba aia.. woes me woes me, i guess i need love ^^. Interesante cele scrise de tine.. si cu riscul de a fi un pupincurist plagiator selfish care se baga in seama, tin sa cred ca, cam asa gandesc si eu, la fel ca si tine. and guess what? am intalnit fata perfecta, dragostea cea mare.. heh, acum 6 ani.. da..6 ani🙂 la inceput, ea era cea care umbla dupa mine.. ea era cea care ma cauta.. eu eram cel care dabia ii arunca 3 cuvinte toata ziua sau odata la luna. intrun final s`a decis sa`mi faca o vizita.. asta ma uimit si, desigur mi`am lasat sentimentele sa curga.. au trecut luni.. luni de fericire.. dragoste, sex, amuzament. etc. luni de zile in care ne spuneam unuia celuilalt “nu pot traii fara tine, daca mai parasii mas sinucide, nu pot iubii alta persoana etc” .. ca intrun final, doamna sa`mi afirme faptul ca, desii ma iubeste enorm, desi nu ma poate parasii niciodata.. are un sentiment precum ca.. nu am mai fi intr`o relatie.. si de ce zice asta?.. pentru ca, nu ma lasa sa o sarut, sa o strang in brate.. darmite sa facem dragoste.. imi spune ca.. nu doreste sa ma piarda dar isi doreste sa fiu liber si fericit.. PAI IN PULA MEA I`AM ZIS DE 1000 DE ORI CA NU POT TRAII FARA EA, IAR ACUM ACUM AJUNS SA CAUT METODE USOARE DE SINUCIDERE DIN CAUZA EI.. cine stie, ea o fi crezand ca glumesc, ca mint🙂 dar.. parerea mea este ca asa sunt majoritatea realtiilor. foarte frumoase la inceput si devin monotone si plictisite spre sfarsit, atunci cand ti`ai uzat toate subiectele de discutie si cand, daca apare o persoana noa, ceva nou de discutat, te atrage mai mult. damn world and feelings.

    Like

Zic si eu...

