A trecut.

I_forget

Am inceput sa uit…Si chiar asta mi-am dorit. Am uitat totul, nu mai am imaginile acelea obsedante in minte, nu mai sunt nervoasa, nu mai sunt suparata sau frustrata. Da, inca mai am intrebari al caror raspuns nu il gasesc, dar nu mai doare.

Mi-e sufletul impacat caci eu am luptat, eu mi-am facut datoria si am facut ceea ce am simtit. Nu ma mai doare nimic, nu imi mai este dor, nu imi mai pare rau si stiu ca am trait fiecare clipa din plin, intens si cu pasiune.

Nu a mai ramas nimic, nici macar cenusa clipelor trecute. Nu mai am amintiri, nu mai am clipe in care ma simt pierduta. Stiam ca voi trece peste, dar sincera sa fiu, nu ma asteptam ca asta sa se intample atat de repede.

Mai sunt melodii care ma fac sa tresar, incercand parca sa imi aminteasca de trecut…Inca mai simt parfumuri care imi par cunoscute, inca mai aud voci care par sa imi aduca aminte de ceea ce a fost, inca mai aud vorbe ce ma faceau sa ma sitm fericita…

Dar, usor toate se duc, toate incep sa dispara, caci uitarea inghite tot, iar noi amintiri le vor inlocui pe cele vechi, de mult apuse. Noi experiente, poate mai placute, mai intense vor aparea si promit sa profit ca si pana acum, fara sa ma gandesc la viitor, la consecinte si ghici ce? Nu ma va mai durea nimic, nu voi mai permite nimanui sa ma raneasca.

Chiar daca uit totul, putin cate putin, niciodata nu voi uita faptul ca nu trebuie sa mai repet acele greseli, ca trebuie sa ocolesc oamenii care imi fac rau si sa scap de tot ce imi face rau in viata…Voi iubi, dar nu voi uita sa ma protejez si sa tin garda sus. Poate astea sunt cele mai importante lucruri pe care le-am invatat…Dar cel mai important este sa nu mai las garda jos, sa nu imi mai permit sa iubesc cu tot sufletul, caci ranile se vindeca dar cicatricile raman.

A fost greu, dar a trecut. De azi voi trai dupa regulile mele, fara alte interventii. De azi voi fi fericita!

A trecut.

8 thoughts on “A trecut.

    1. Voi iubi viata…nu altceva. Exista iubire cu garda sus, intotdeauna trebuie sa fii precaut si rezervat. Poti iubi cu sufletul, dar cand dedici tot sufletul, maresti riscul de a fi ranit.

      Like

      1. Sti, faci ce`a mai mare greseala pe care o face tot omul🙂. Toti am suferit in dragoste macar odata, toti ne`am certat. Multi au ajuns sa isi doreasca moartea, sa urasca persoana care le`a frant inima, persoanele care i`au intors viata din una plina de vise si idealuri in una pe care nu ti`o doresti. Gandestete ca tocmai persoana dupa care tu ai suferit, nu ti s`a dedicat cu tot sufletul, riscand sa isi starneasca sentimente [sentimente ramase] pentru alte persoane, facandute pe tine sa suferi, randindute, facandute sa ajungi sa scri asa ceva aici. Intrebarea e simpla, Vrei sa fi ca el?🙂 si nu, nu`mi raspunde mie, nimanui. gandestete pentru tine, chiar vrei sa iubesti superficial, sa iubesti in defensiva fiind rezervata, judecand lucrurile dupa fostul tau trecut, banuiinduti viitorul partener de viata de tradare si inselaciune? neincredere? doar judecand dupa faptul “AH, AM TRAIT CEVA, AM AVUT O LECTIE DE VIATA, TREBUIE SA INVAT DIN AIA” ITI ZIC EU, BULLSHITS!!!!!!!!!!!! urasc toata lumea care gandeste asa! nu trebuie sa devii un stricator de suflete doar pentru ca al tau a fost stricat. Cauta, cauta, cauta, cauta, lasa`l pe el sa te gaseasca, lasal pe el sa`ti cerseasca iubirea, insa in momentul in care ii spui ca`l iubesti, ca`l vrei alaturi de tine toata viata, ai face bine sa`l si iubesti. Luptand in defensiva nu vei face decat sa`l ranesti tu pe el! Si poate ca nu va merita, poate ca va suferi pe urma caracterului tau, felului tau de a fi care s`a creat atunci cand ai suferit din cauza unu`i BOU. Si eu am o iubita, i`am gresit mult. si ea mie, eu am iubito mereu si o iubesc incontinuare, ea ajuns sa ma paraseasca de multe ori, sa imi spuna ca nu ma mai iubeste, ca o insel ca etc. doar din frica a ceea ce iau facut ceilalti, e ca tine, in defensiva. si eu nu stiu cum sa o fac sa inteleaga ca sunt dispus sa`mi dau viata pentru ea.

        esti tu, este ea, va fi altul, alta, si vor urma incontinuare, si asa toata lumea incet incet isi va infecta mintea. Cand alegi sa iubesti, te gandesti si la consecinte, bune sau rele, nu esti instare sa o faci? nu esti in stare sa treci peste alte chesti? atunci ai 3 optiuni. te sinucizi, iubesti dinou sau nu iubesti deloc. nu devii ceea ce ii va face si pe alti la randul lor sa sufere🙂.

        btw, nu incerca sa`mi explici nimic terog, nu am inteles gresit, ideea e sa intelegi tu ceea ce am vrut eu sa spun aici.

        Like

        1. Mereu am considerat că în necunoștința de cauză nu e indicat să te dai mare știutor și să dai sfaturi legate de viața unei persoane. Așa că dragă Anakin, zic să lași fata în pace că știe ea ce știe!

          Cât despre iubita ta căreia i-ai greșit mull, cred că d-aia nu o faci să ințeleagă cât de mult o iubești, pentru că tu i-ai greșit, nu altul înaintea ta.

          Like

          1. “Mereu am considerat că în necunoștința de cauză nu e indicat să te dai mare știutor și să dai sfaturi legate de viața unei persoane. Așa că dragă Anakin, zic să lași fata în pace că știe ea ce știe!” ——————— tocmai ai spus asta, si dedesubt ce ai facut?

            este un blog draga🙂, unde parerile si comentariile sunt deschise si de diferite opini. si nu, nu ma intelege gresit, eu nu am vorbit despre viata unei persoane , eu am vorbit in general.

            si ca sa te lamuresc totusi, daca eu ii greseam cum au facuto alti inaintea mea, nu mai eram cu ea. eu vorbesc de greseli legate de principii, legate de comunicare, de intelegere, de adevar. ca si in orice relatie, exista gelozie, contrazicere, cearta pe diferite teme. eu nu m-am referit la greseli de genu inselaciunei unde croiesti sentimente altor persoane, unde te dai in vant dupa alte relatii cu diferite persoane. insa totusi, iti multumesc nestighenit pentru darul tau de a-mi atrage atentia.

            Like

            1. Dragule, este un blog, blogul meu chiar, unde am pretentia de la cei care comenteaza sa detina cunostinte solide in legatura cu gramatica limbii romane. Pana cand inveti, te rog nu mai comenta. Sau roaga pe cineva sa iti corecteze comentariile inainte de a le posta. Multumesc anticipat.

              Like

Zic si eu...

