Sa moare tu!!!

funny-suicide-1ag6

Ai de pula mea si nu alta! Sa nu imi vina sa cred, sa imi vina sa ma tip de la etajul 13 din blocul de la gara! Sa moara mama, copii mei si fanii mei ca nu am crezut ca o sa citesc/aud si asta!

Eu credeam ca am mintit mult la viata mea, dar sa moara caca daca am dat asa cu dude, mai ales cand stiam ca se poate afla cel putin mega usor. Dar sa videti di ce mi-s uimita de mai-mai ca o sa cad di pa un scaun di birou, va spun treaba ceea ce s-a intamplat. Ba, esti nebun? Tot nu-mi vine a crede! =))

Ma uit eu pe blogul lui nea “Contemplatorul abuziv” si cetesc interesata ultimul articol de la aceasta ora…Stau citesc, neinteresant, de cacat, etc. Dar eu, cu speranta tot in sufletu-mi, citesc mai jos…Totala dezamagire, una dupa alta, parca nu se mai opreau dezamagirile…Ma gandeam ce sa fac sa primesc si eu o bucatica de satisfactie din partea acestui blog…Mno, eu cand ma trizasc da dimi, dau a citi vreo 6 bloage care ma incanta cu cate ceva, mai nou, mai de care nu stiam, mai de gluma, mai de caterinca, etc.

Aproape ca ramasesem trista…mai aveam putin si plangeam, pentru ca fiind ultimul blog deschis astazi, ma asteptam sa ma satisfaca intr-un fel in care celelalte nu au reusit. Dar vai! Am gasit eu ceva…

Ma uit de curiozitate (tare ma mai fute curiozitatea asta, da’ asa de bine s-a simtit de data asta!) la comentariile primite…Mare minunarea imi fu cand vazui futaiu da veste..Citez manca-ti-as gurita ta!!!

Dar apropo de “Fetele și femeile au obiceiul de a se plânge deseori de atitudinea bărbațiilor”, permite-mi o observație. Tu, având studii în psihologie, nu ar trebui să te miri prea tare de acest lucru. 

El, domnul contemplator, are studii nerecunoscute in spihologie. Oare unde a facut? La Spirtu Harem? La Handrel Shpaguna? Eh…de ce ma mira acest lucru? Pentru ca domnul in cauza nu are nici macar facultatea terminata, ca i-o fo’ lene sa mai termine…Nu a avut nici macar 1 bucata treaba cu psihologia, iar daca avea asa ceva poate era mai cu capul pe umeri, nu il tinea sa nu ii ploua in gat! Desigur, ce nu face contemplatorul nostru ajutator de persoane cu probleme, pentru o bucata de PIZDA!!!

Alinuca (daca imi aduc aminte bine numele Aluzivei), draga, ai grija cu acest contemplator ca nu te vindeca, numa’ te bolunzeste, sa fie sigur ca el iese cu integritatea neatinsa din aceasta relatie toxica ca care este intre dumneavoastra 2. Cu tot cu “studiile in psihologie”.

 

La munca, ba, pula!

Sa moare tu!!!

3 thoughts on “Sa moare tu!!!

Zic si eu...

