Si-a murit iubirea….

OLYMP

Erau momente cand eram doar noi, in linistea camerei, in iubirea noastra oarba, parca infinita. Eram noi, dezbracati de masti, de pretentii. Noi, cu ranile vindecate, cu cicatricile care nu mai contau, caci eram calmant unul pentru celalalt.

Erau momente cand mi-as fi dat viata pentru tine, pentru noi. As fi mutat muntii din loc si as fi distrus lumi daca era necesar. Erau momentele acelea cand mi-as fi dorit ca timpul sa se opreasca pentru noi, sa ramanem asa pentru totdeauna. Si nu eram egoista, caci atunci ne doream acelasi lucru, atunci ar fi fost momentul nostru de fericire pe care nu-l putea sterge nimeni.

Dar s-a schimbat ceva pe drum, ne-am schimbat noi, ne-au schimbat grijile.

Stiu ca a fost si vina mea pentru tot, stiu ca am facut tot posibilul sa ma urasti.

Si dupa toate astea….nu mai stiu.

 

Si-a murit iubirea….

2 thoughts on “Si-a murit iubirea….

Zic si eu...

