Sau da…

0d02

 

Se zice ca mi-e dor de cate ceva din cand in cand…Prefer sa cred ca nu….sau da. Cred ca toti ducem dorul anumitor perioade, nu neaparat persoanelor cu care eram atunci, alaturi de care ne petreceam timpul, ci doar de starea pe care o aveam atunci.

Da, ceea ce s-a dus nu mai poti aduce inapoi. Nu va mai fi la fel orice ai face. Sau poate ca da, dar stie tot omul ca ceea ce lipesti la loc se va rupe iara, chiar daca nu prea curand. Cred ca voi duce dorul o perioada lunga, caci tot ce am trait pana acum, am trait la maxima intensitate. Am fost constienta in fiecare moment, fiecare clipa si chiar nu pot uita absolut nimic din ce am vazut, simtit.

Da, chiar sufar, sau poate ca nu…Dar simt ca ceva lipseste, ceva ma doare. Si stiu ca va mai dura ceva vreme pana cand ma voi obisnui fara acea parte care lipseste din mine, stiu ca voi simti lipsa acelui ceva din cand in cand si stiu ca muzica ma va ajuta sa ma vindec dar si sa resimt acea durere. Mi-e greu, dar nu stiu de ce…Adica, ce anume face ca totul sa fie greu pentru mine? Incerc sa imi dau seama ce imi lipseste, ce ma face sa ma deprim din cand in cand si chiar nu gasesc raspunsul.

Sau poate ca da, gasesc raspunsul insa nu vreau sa il accept. Poate ca stiu ce ma doare, de ce ma doare si nu vreau sa accept asa ceva, nu vreau sa accept ca se poate intampla asa ceva. Stiu ca e o furtuna undeva in sufletelul meu, dar de ce? Stiu ca se tine o lupta acolo, dar pentru ce? Simt cateodata ca ma sfarsesc, ca vreau sa mor, sa raman in pat si sa nu ma mai ridic, pana cand voi muri. Simt cateodata ca lipseste ceva mai mare, ca am o nevoie care nu poate fi satisfacuta decat intr-un singur fel, dar cum?

Cum poti satisface acea nevoie cand nu o poti numi, cand nu o poti defini? Cum poti sa te simti intreg cand in fiecare z pierzi cate o parte din tine, cand in fiecare zi pleaca vreo persoana din viata ta si ia odata cu ea inca o bucata din sufletul tau? Nu stiu ce e, dar stiu sigur ca lipseste. Nu stiu cum se numeste, dar stiu ca mi-ar aduce fericirea completa, ca ar inlocui orice altceva, ca nu as mai avea nevoie de nimic daca as avea acel ceva. Unde e? Ce este?

Nu stiu, nu vreau sa aflu si nu vreau sa mai simt asa ceva…

 

Sau da…

Zic si eu...

