Vama Veche…

Vama_veche_6_by_Paraddox

Am avut ocazia acum vreo 2 saptamani sa ajung in Vama Veche…Da, mi-era dor. Nu am mai avut timp sa ajung pe acolo, distanta era mult prea mare pentru a face un weekend trip pe acolo. Nu am mai ajuns pe acolo de mult, de fapt, din iulie 2009.

Multumesc persoanei care a facut posibil acest lucru, chiar a insemnat foarte mult pentru mine, mai ales pentru ca m-am distrat si m-am simtit confortabil, chiar daca dimineata eram cea mai imputita fiinta in viata. A fost placut sa ma simt bine alaturi de persoane noi pentru mine, a fost chiar interesant sa vad ca inca mai duc la beutura, dupa atata vreme in care nu am mai depasit limita de 1 bere si un shot in 4 ore.

Chiar daca am ajuns acolo dupa ce am scapat de la munca, atmosfera m-a tinut treaza, pana la 5 dimineata, lucru care se intampla foarte rar la mine. Eram chiauna de oboseala, dar dupa 2 beri parca imi mai revenisem putin. Era plin de lume si parca era pacat sa nu ma distrez si eu pana la rasarit. Nu am mai prins de mult o ora asa de tarzie, fara sa dorm vreo 24 de ore, sa fiu si la munca o zi intreaga si sa am si energie pentru asa ceva.

Ne-am tot plimbat de colo-colo, am stat si pe plaja cu curul in nisip cu o berica la indemana…Ce sa mai, ceva ce nu am mai experimentat de foarte mult timp. Baruletul de shoturi a fost de nota 10, chiar pot sa spun ca as fi stat numai acolo. (I love shots)

Aveam nevoie de asa relaxare, sa ies in sfarsit din galagia orasului..motoare, oameni stresati, vuiet, etc. A fost o seara placuta si chiar ma bucur ca am profitat de ocazie.

Vama Veche…

Zic si eu...

