Fostele astea domle…

Let_it_Die_by_Ericana

 

Ba, nu stiu ce pula mea au barbatii astia in ultima vreme. Parca au fost toti trazniti de ceva… Fostele astea parca merita toate sa fie batute si ingropate de vii.

Nu am patit doar o singura data ca iubitul meu sa mai tina legatura cu fostele. Deja devine extraordinar de enervant sa vezi ca iubitul tau inca baleste dupa vreo proasta sau inca mai are aduceri aminte cu “cat de bine era cu tine”.

Frate, eu una ma gandesc ca se numeste “fosta” cu un motiv. Gen, a fost odata ca niciodata dar nu mai e in mortii mei!! Ma gandeam ca poate sunt eu absurda, dar niciunei tipe nu ii convine sa vada ca cel caruia se daruieste complet inca mai tine legatura cu acele pizde.

Eu una nu mai tin legatura cu nici un fost iubit de al meu. De ce? Pentru ca a fost si pentru ca nu vreau sa imi perturbe existenta langa un alt “el”. Daca ne-am despartit, inseamna ca a existat un motiv bine intemeiat si ca nu am de gand sa mai reinnod relatia.

Intotdeauna am avut un orgoliu al meu, poate chiar o politica pe care am respectat-o pe deplin, aceea de a nu linge unde am scuipat. Nu am niciodata obiceiul de a suferi o perioada indelungata de timp dupa vreunul care oricum nu a meritat timpul meu, chinul si afectiunea.

Recunosc, nu mi s-au dat papucii niciodata. Intotdeauna am fost cea care am incercat  sa suport toate figurile facute de dragii mei iubiti, am incercat sa fiu toleranta, dar tot am ajuns in stadiul in care nu mai suportam nici faptul ca cel de langa mine respira.

Dar cand au aparut si fostele in peisaj, parca ma apucau dracii groaznic si parca imi venea sa ii leg impreuna si sa le dau foc. Cum sa ai incredere in cel de langa tine cand vezi ca poarta conversatii profunde cu fostele, cand vezi ca inca mai tine legatura cu ele?

Nu mai poti spune ca exista o relatie de prietenie intre doua persoane care au un trecut impreuna, care si-au tras-o chiar si au tinut una la alta. Deja din start pica treaba asta, oricat ai incerca sa negi.

Ultima patanie a fost interesanta, dar recunosc ca a fost vina mea. Eu chiar o cunosteam pe fosta in cauza si chiar o uram de moarte…Dar cand am vazut si ca inca mai tin legatura cei doi, am inceput parca sa o urasc atat de rau incat imi venea sa ii dau foc, sa ii scot toti dintii, sa-i dau sa-si manance propriul rahat iar apoi sa ii dau foc!

De ce a fost vina mea? Pentru ca m-a mancat in cur sa il abordez pe el…pentru ca am stiut de la inceput riscul si totusi mi l-am asumat. Da, am gresit, dar e prima si ultima oara cand fac asta. Cu fiecare patanie prin care trec, am obiceiul de a invata cate ceva si a evita greselile deja facute.

So, baietei, da-ti-le naibii de foste, le aveti pe cele de langa voi acum…Ele merita toata atentia voastra si putin respect totusi, nu ai de ce sa iti bati joc de un om care nu ti-a gresit cu nimic. Iar daca nu crezi ca esti in stare sa ai o relatie departe de foste si de trecut, GIVE UP! Mai bine da-i sansa celei de langa tine sa isi gaseasca fericirea, nu o tine in loc doar pentru ca esti tu nesigur pe ceea ce simti.

 

Fostele astea domle…

One thought on “Fostele astea domle…

Zic si eu...

