Happy Day!!!

_smile_

 

Azi m-am trezit foarte bine dispusa, foarte multumita si am impresia ca incep toate sa se indrepte. Nu prea imi vine sa cred, dar incerc sa nu mai fiu pesimista.

Ieri m-am tuns…Scurt de tot, cat se poate de scurt pentru o gagica. Imi place cum imi sta si am invatat sa mi se rupa daca cuiva nu ii place. E pe gustul meu tunsoarea, mi-e gatul liber, fata cam la fel, cui nu-i place, sa se uite in alta parte. Tunsoarea asta ma face mai copilaroasa, de parca nu era suficient cat de copila par, sa fie bini di tat!

Am aflat ca in curand voi incepe iara munca…Ce sa zic, decat sa stau in casa, sa umplu tableta de jocuri de care apoi ma plictisesc, mai bine ma duc la munca, primesc si eu un banut ceva…Weepeee!!!!

Imi vine sa dansez prin casa si sincer, de abia astept sa ies din casa. Poate si noua mea freza, o schimbare necesara, m-a facut sa ma simt mai fericita si mai relaxata. De fiecare data cand mai trec peste o etapa din viata mea, imi schimb freza pentru ca doar atunci simt ca am trecut cu adevarat peste trecut.

Deci, azi, me happy si fuck everyone. Today am dreptul sa mi se rupa, rau de tot. Luati de aici si o melodie sa dansati prin casa ca si mine.😀

 

https://www.youtube.com/watch?v=cNvjKkXFBvU&list=PLCLrQi6aiTI2f5Tccg2rWFAJsoAnGmxav

Happy Day!!!

Zic si eu...

