Multa muie!

jpg

Deci, asadar si prin urmare…Stiu, stiu, nu se incepe cu deci, dar mi se rupe. Inca o data mi s-a demonstrat ca nimeni nu merita nimic din partea mea. Bine, cu mici, minuscule exceptii.

Eu sunt genul de persoana la care poti apela oricand, iar daca am posibilitatea te voi ajuta, chiar daca asta inseamna sa ma sacrific eu. Intotdeauna, la orice ora si in orice moment al zilei am fost prezenta pentru orice persoana care mi-a cerut ajutorul. Intotdeauna am fost genul saritor, caruia nu ii place sa ii vada pe cei din jur in dificultate sau in suferinta. Asa ca intotdeauna am cautat sa ajut, m-am oferit chiar sa ajut pe cineva, cu orice aveam posibilitatea.

Am dat imprumut cuiva, odata, 500 de lei. Nici pana in ziua de azi nu am mai vazut banii inapoi si sa nu uitam ca au trecut 2 ani. Am mers cu x intr-o parte sau alta, dar eu cand am avut nevoie s-a fofilat, facandu-ma sa ma enervez si sa incerc sa fac singura treaba. Well, de acum inainte, MUIE VOUA, CURVELOR. Stiu ca am fost fraiera si ca nu m-am invatat de prima data, dar asta chiar a fost ultima ocazie cu care mi-am luat-o in gura.

What have you done for me lately? Lasa ca raman datoare! Ei, de datorii mi-e plin podul. Si de multumiri….si de aprecieri.

Asa ca….La cacat cu tine! Cu tine! Ah…si cu tine!

Multa muie!

2 thoughts on “Multa muie!

Zic si eu...

