Am plecat.

gon

 

Am plecat. Am ales sa ma indepartez, pentru ca stiu ca nu am nevoie de nimeni, nu va vreau in preajma mea. Ciudat cum am ajuns sa urasc pe oricine, fara ca macar sa cunosc persoana. Stii, te urasc si pe tine, cel/cea care citesti acum. Ii urasc pe toti care au fost in viata mea, care sunt sau care vor fi. De ce? Pentru ca existati.

Le urasc pe ele pentru ca nu stiu sa fie oameni, ii urasc pe ei pentru ca sunt egoisti si pentru ca nu stiu sa fie oameni de cuvant. Ii urasc pe ei pentru ca arunca minciuni penibile, le urasc pe ele pentru ca sunt capabile sa minta uitandu-se in ochii lor. Ma urasc pe mine pentru ca sunt capabila de acelasi lucru.

Va urasc pe toti pentru ca v-ati nascut, pentru ca ati crescut si pentru ca ati ajuns niste gunoaie. Va urasc pentru ca sunteti prosti, lasi si ipocriti.

Dar refuz sa ma mai uit in jur, refuz sa imi mai pese de cineva, refuz sa mai ajut pe cineva. Refuz tot ce e omenesc, refuz tot ce e frumos, refuz si imbratisez macabrul, imbratisez ura si scarba. Imbratisez tot ce va face pe voi sa va speriati. Accept totul ca parte din mine, din caracterul meu si refuz sa schimb ceva. Stii ce? E viata mea care se duce de rapa, dar e fericirea mea cea care primeaza.

Va urasc si am sa arat asta cu fiecare ocazie, cu fiecare cuvant si privire.

Am plecat.

3 thoughts on “Am plecat.

  1. Ura nu e bună, dar ignoranţa( sau indiferenţa) e o binecuvântare. Aşa că dă-i dracului pe toţi, şi pe mine şi pe ei, pe toţi! Fericirea ta primează. Fii fericită, o viaţă ai.

    Like

  2. i don't care says:

    Sunt in aceeasi situatie si chiar sunt de acord cu tine..de ceva vreme mi s-a parut ca toata lumea este impotriva mea. Acum,nu mai am incredere in nimeni si nu mai vreau sa am.M-am inchis in mine si nu mai ”vad” nimic.Nu mai imi pasa de altii…nu ma mai intereseaza.Pana acum toate cadeau pe capul meu…nu mai vreau asta. M-AM SATURAT!.

    Like

Zic si eu...

