Parinti de cacat

a9dE6jm_460sa

 

Mda…In primul rand, simt ca gif-ul acesta mi se potriveste de minune. M-am intors acasa…am considerat ca ai mei ar merita o a 2-a sansa. Mare greseala! Ar fi trebuit sa raman acolo unde eram pentru ca imi era mult mai bine. Incep sa vad inca o data ca de fapt oamenii nu se schimba. Oamenii, odata ce sunt din nastere niste cretini inapti si obsedati de control, asa vor fi tot restul vietii lor infecte.

Ma doare sufletul sa spun asta, dar incep sa ii urasc din ce in ce mai mult. Eu, copilul, am ajuns sa imi urasc parintii pentru ca incearca din rasputeri sa imi controleze viata, sa imi dea sfaturi pe care nu le cer pentru ca nu am nevoie de ele, incearca sa ma indrume inca o data pe calea care vor ei sa o parcurg eu. Urasc lucrurile astea, pentru ca nu sunt nici macar subtile. Ma simt ca si cum as fi luata de proasta, pentru ca ei chiar au impresia ca merge orice atata timp cat eu le fac pe plac.

E destul de aiurea cand simti ca propria ta mama te ia de prost, de parca s-ar fi asteptat sa fi nascut un dobitoc mai mare decat ea. E urat asa…sa fii fraierit de persoanele care ar trebui sa fie cele mai sincere cu tine, in care ar trebui sa ai incredere ca tin sa fii fericit.

Inca o data…mi-am invatat lectia. Atunci cand voi zbura iar din orasul asta, voi avea grija sa nu mai dea de mine. Vreau sa fiu libera de toate si sa parcurg drumul pe care il aleg eu.

Parinti de cacat

4 thoughts on “Parinti de cacat

  1. radu says:

    ia atitudine ., este viata ta … nu ii lasa sa-ti conduca viata …:P ( scuze limbajul … ) fac ce vreau (adica tu ) ce PULA MEA …:”)

    Like

  2. Cosmin says:

    I feel ya mate…. stai linistita , nu esti singura cu aceste probleme , vrei sa stii cum am dat de blogul tau ? sau ce cacat ea asta ? am 24 de ani …. si am ajuns in asa hal incat a trebuit sa caut pe google “parinti de cacat” si am dat de asta ! in mod ciudat ma simt mai bine dupa ce am aflat ca nu sunt singurul care are aceste probleme , la un moment dat am crezut ca o iau razna , ca eu sunt problema.

    Like

Zic si eu...

