Am lipsit…

Happy

Nu am mai scris de ceva vreme. Aveam cateva post-uri in Drafts, dar nu am simtit nevoia sa le postez pe aici. Incet s-au aranjat lucrurile in viata mea, am gasit pe cineva cu care sa pot vorbi despre orice, chiar nu mai simt nevoia sa ma descarc aici la fiecare hop al vietii mele.

Se pare ca lucrurile se indreapta usor catre bine, incepe sa imi treaca de toti cei care mi-au facut rau, incep sa dau ranchiuna, ura la o parte, lucru care se pare ca imi face bine. Am incercat in timpul acesta sa imi dau seama de defectele mele, de calitatile mele, de potential, etc. De fapt am incercat sa ma descopar pana in cele mai mici detalii. Cateodata, o pauza de la oameni, de la galagie si stres face bine. Ajungi sa te cunosti mai mult, ajungi sa afli ce vrei ca sa nu mai fugi, sa nu mai alergi dupa lucruri pe care aveai impresia ca ti le doreai de care apoi te plictisesti.

Nu am mai simtit nevoia sa mai impartasesc aici problemele mele, daca le-am scris undeva sigur sunt in drafts dar inca nu vreau sa scot nimic. Prefer sa regandesc acele momente in care ma simteam pierduta, sa recitesc acele postari in care varsam naduful pe unul si pe altul, prefer sa stau sa gandesc la rece tot ce se intampla in jurul meu apoi sa scriu, sa critic si sa injur pe cine am de injurat. Mi-am mai revenit din starile mele depresive, mi-am revenit din nostalgie si din gandirea proasta si negativista. Incep sa capat iara speranta ca totul se duce spre bine, incerc sa cred ca mi se cuvine si mie ceva mai ok decat dezamagirile cu care am fost obisnuita.

Treptat voi incepe iar sa scriu, sa aduc ceva nou pe blogul acesta, si anume, postari despre viata, sex si alte nebunii. Nu mai vreau sa mai discut de problemele mele, despre grijile mele, vreau sa incerc sa dau sfaturi celor care au nevoie pentru ca am trecut prin atatea experiente incat ma simt capabila sa spun unei persoane o varianta prin care poate iesi mai usor din cacat. De exemplu cum poti evita complicatiile in relatii, cum poti sa iesi dintr-o stare anume care iti face rau, etc. Sper ca totul sa iasa bine, nu m-am decis tocmai usor sa fac acest pas.

Pana atunci, va las si va urez Sarbatori Craciunite!

Am lipsit…

One thought on “Am lipsit…

  1. Danny Trif says:

    As avea nevoie de ceva răspunsuri cum sa te contactez eu vreau sa mor fara sa ma sinucid si fara sa ma gandesc la moarte ceva simplu dar complex fara de păcat ceva normal,dar vreau repede .

    Like

Zic si eu...

