A vrea si anunturi matrimoniale!

Idiot

Am citit zilele trecute 1 post pa net de unu’ care vrea. Am stat si am citit, incercand sa nu ma enervez prea tare pe acest dobitoc, detinator de pula care nu stie ce vrea de fapt. Vrea multe si de toate si apoi nu vrea nimic. Daca stai si citesti, ramai de fapt derutat de anumite chestii, care chiar nu au legatura intre ele. Orice femeie ar citi acel articol ar ramane cu o impresie gresita, pentru ca, de fapt, el habar nu are ce vrea din tot ce a scris acolo.

Vorbeste despre o relatie bazata pe niste sentimente care depasesc spiritul uman, chiar nu mi se pare ca ar exista careva capabil de asa ceva. Iubirea de care vorbeste el acolo trebuie mentinuta, intretinuta cu o grija la fel de mare, la fel de puternica (dar nu exista). Are si el o fantezie pe care a zis sa o puna pe un blog, fantezie care nu ar putea exista nicium, nicicand. El vorbeste exact de aceeasi femeie pe care o cauta toti barbatii, cea care sa faca si sa ofere totul pentru el, cea care sa simta cand are el nevoie de singuratate, cea care sa nu se supere niciodata, femeia robot din punctul meu de vedere.

El cauta de fapt o femeie care nu se respecta, o femeie inconstienta, nu stiu cum sa explic altfel. Legandu-ma de acest mascul feroce si aspiratiile sae inalte, il sfatuiesc sa dea un anunt la matrimoniale.

Na, primul criteriu este indeplinit din prima…O necunoscuta. Cu restul, se descurca baiatul. Dar pana la urma si la final, tipul asta are niste asteptari nasoale asa ca, spor la dezamagiri baiat!

A vrea si anunturi matrimoniale!

Zic si eu...

