Hai cu 2014!

danbo_happy_new_year_2014_by_dracu_teufel666-d6wsrd0.png

Well, trece si 2013, un an plin de nebunii, surprize, distractie mai multa decat in restul anilor. Anul acesta am reusit sa fac mai tot ce mi-am propus, am ajuns in Vama, m-am distrat mai mult decat in anii anteriori. Am reusit chiar sa imi mai updatez CV-ul si chiar am reusit sa imi mai revin psihic. A fost un an cat de cat fructuos, dar si cu cateva regrete, sau mai bine spus nemultumiri. Anul acesta am reusit sa imi fac si prieteni noi, sa cunosc oameni mai complicati decat mine, dar niciunul nu a reusit sa ma intreaca la domeniul “incapatanare”.

Am reusit sa ma inscriu pentru cursul de “Designer pagini web”, sa imi pastrez caracterul asa cum este, sa imi adun gandurile si sa imi fixez niste tinte in viata.

Pentru anul viitor imi doresc mai multa rabdare, vreau sa plec iar din acest oras, sa termin cursul si sa am un job stabil, care sa ma multumeasca din majoritatea punctelor de vedere. Ah, sa nu uit ce nu imi doresc!!!

Nu imi mai doresc o relatie stabila, nu imi mai doresc indragosteli, nu imi mai doresc nimic pe plan sentimental.

So….2014, here i come in forta!!

Hai cu 2014!

2 thoughts on “Hai cu 2014!

  1. sisif junior says:

    o daaa; asa i. cand incezi sa ti doresti lucruri la nivel constient ele incep sa apara, se implinesc dorintele tale dar incet..incet. de ce incet ? simplu, pt ca lucrezi la ele cu cap. cu perseverenta si atentie; nu cu disperare ca atunci cand vroiai ceva si te duceai cu capul inainte ca boul (valabil si pt vaci) darmand totul si apoi asezandu te ca capul in palme cu plansete mai mult sau mai putin zgomoase…ca vai doamne ce ghinion am eu !! nimic bun nu pot sa traiesc si eu in viata asta…si incepeai sa dai vina pe insensibilitatea colegei (colegului) de banca dintr a 8C din banca de la geam..pe parintii limitati si idioti care nu inteleg marea si profunda ta iubire de la 16 ani, pe el (sau ea) care pleaca din relatie dupa nshpe ani si 8 luni , pe amanta (amant) ca vrea mai mult..in fine. dar oare cati dintre noi au incercat sa identifice partea lor lipsa care a generat/alimentat dezastrul sentimental, pt ca despre asta e vb in esenta. daca esti linistit si implinit intr o relatie celelalte lucruri mai lumesti nu vor intarzia sa apara.
    app..inainte sa incep sa dau din degete aici (doar din degete nu si din strafundul mintii) am citit tot la raionul cu sinucideri.
    am fost atat de jos incat iadul parea undeva sus si eu incercam sa ma ridic la nivelul lui. m am ridicat cand am incetat sa mi mai doresc ceva ul ala (femeia, in speta). m am ridicat si am reinvatat sa respir, sa mananc, sa am vise..timide la inceput, sa realizez si sa mi implinesc vise materiale fara eforturi mari..pur si simplu se intampla sa apas butoanele potrivite la momentele potrivite.
    bunnn..deci viata si a recapatat o oarecare fluenta si fugeam de femei (de relatii serioase) ca necuratu de tamaie.. sa nu uitam ca nu mi doream nimic in mod special..
    si tot asa..din floare in floare intr una din vizitele mele intr un salon de masaj am cunoscut o alta tipa cu care am mirosit o chimie..chimie bolnava zic acum dupa ce am identificat izul. pe scurt..un masaj a generat inca unul, apoi o cafea la ea acasa, povesti despre cat de cacat sunt oamenii si barbatii in particular..eu consolez ca deh..sunt painea lui d zeu. am dus relatia aia peste 2 ani, cu bune si cu rele..dorinta sexulala a generat sentimente care credeam ca s moarte si ingropate de mult timp..si restul e bla-bla clasica miscare in care ea pleaca ca i este mai bine fara el (nu stiu daca cu altul, nu e important asta acum).
    si iata ma pe mine, om serios cu mintea (cica !) sanatoasa cum caut pe goagle (!) cum sa mi iau viata mai rapid si mai putin dureros ca s un cacacios care se teme de vene..etc
    imi place sa cred despre mine ca sunt ( ha ha eram) un tip cat de cat echilibrat emotional cu un caracter puternic, capabil sa gestioneze sanatos eventuale derapaje emotionale sau crize existentiale generate de plecarea partenerei.
    ei bine nu..:( constat cu stupoare ca nu m am vindecat asa cum credeam, si ca nu m am ridicat, doar m am mintit si am acoperit cu strat subtire de hrana pt suflet si trup cacatul care mi a futut existenta; e vb de personalitatea mea. nu e vina ei, nu vreau sa o recastig, sa plm..nu . doar ca ma simt gol, folosit, fara scop, ma simt un generator de rau si cred ca mi e sila de mine, nu de viata sau de cineva..
    pur si simplu e sila de sine si constiinta mi dicteaza sa scot firul din priza pana nu o iau razna de tot.
    de ce este aici postul asta si nu la ..raionul cu sinucideri ? simplu !

    “Nu imi mai doresc o relatie stabila, nu imi mai doresc indragosteli, nu imi mai doresc nimic pe plan sentimental.”

    de asta ! pt ca am fost acolo si am urcat (sau asa am crezut) si..doamne (nu cred in zei, dar asa e vb) sper ..sper sa fie bine macar la altii.
    mor de ciuda ca in bagajul nostru genetic (bine..al meu) nu este si pungulita aia mica, aia mica care are si singuratatea, adica starea de lemn in care nu simti nevoia de a avea un suflet langa tine ( nu un trup).
    e de cacat pt ca sunt sigur ca daca as reusi sa ridic capul sus, sa mi sterg mucii, sa ma scur de praf, as putea, ca si pana acum sa invart lumea..dar e trist ca nu am motivatie. sper ca sa apuc sa ma duc la phihoterapeutul la care am programare vineri .
    urari de final nu am sa fac nimanui, sfaturi nu ca ar veni de la unul care a esuat..asa vedeti si voi cum gestionati diverse situatii..
    si da, stiu, sinuciderea nu e o solutie, mereu este ceva care poate salva; ba mai mult..cei care o fac nu vor scrie niciodata inainte caci asta va fi cumva urletul de ajutor catre semeni..
    mi e mila de mine ca am ajuns asa in 3 zile si asta mi fute existenta de care m am saturat.
    app..sunt barbat, 38 ani fara boli psihice (cred)
    enjoy !

    Like

Zic si eu...

