La cacat!

FUCK IT

 

Vad in ziua de azi din ce in ce mai multi indragostiti, ii vad cum se saruta si cum se adora unul pe celalalt. Culmea, ca sa fie treaba si mai si, unii chiar se casatoresc. Am un grup la mine in oras din care majoritatea, in lunea decembrie, si-au cerut femeile in casatorie. Awwww, ce dragt, nu-i asa?

In ultima vreme am inceput sa fiu din ce in ce mai scarbita de indragostit, de toate sarbatorile ce au ca subiect treaba asta, m-am scarbit chiar si de cuplurile de pe strada. Ajunge, fratilor!

Poate sunt eu de vina ca nu mai sunt asa romantica sau pasionata de asa ceva, poate ca pana la varsta asta trebuia sa imi gasesc si eu unul cu care sa imi pot duce viitorul mai departe, unul cu care sa imi intemeiez o familie, dar inca nu il vad!

Am ajuns sa cred ca nu mai caut asa ceva, toate relatiile par sa fie bazate pe compromisuri din toate partile, cu toate ocaziile posibile. Chiar nu ne putem accepta unul pe altul asa cum suntem? Intotdeauna trebuie sa intervina vreo problema, vreo dilema sau un dubiu legat de longevitatea relatiei, de ceea ce vrea fiecare in acea relatie.

Culmea, cei care au parte de acel happy end sunt persoanele care nu dau prea mare importanta vietii, care nu cauta sa fie multumite si implinite. Indolenta in relatii se pare ca duce la casatorie!

Nu pot sa accept asa ceva pentru mine, nu pot sa ignor chiar orice si plus ca nu pot sta langa o persoana doar pentru ca e confortabil si m-am obisnuit asa.

Toate ca toate, dar tot imi e greata de “love”. M-am saturat sa tot vad pe facebook, la stiri si toate cele ca toata lumea se casatreste. Ma ia cu nervi, calduri si greata. Parca nu imi vine sa cred ca se intampla toate astea.

La cacat!

One thought on “La cacat!

  1. marinik53 says:

    Esti la fel ca mine si imi place foarte mult blogul tau :))) mias dori sa pot sta de vorba cu tine . Ai grija de tine :*

    Like

Zic si eu...

