Ma obosesti…

85c1a

Stiu, simti ca ma pierzi si te simti neajutorat…dar nu mai lupta si nu ma mai atrage pe mine in furtuna ta de indoieli. Ma obosesti cu fiecare cearta si ma faci sa ma pierd usor, usor in ura. Gandeste-te cand ma certi ca nu vei rezolva nimic, nu am fost genul si nici nu voi fi eu cea care sa se tot schimbe pentru unul si altul.

Poate ca esti dependent de mine, dar nu vrei sa recunosti, nu vrei de fapt sa accepti faptul ca esti slab in fata mea si ca nu stii cum sa faci sa iti acord tot timpul meu. Poate ca ti-am dat destul, gandeste-te ca am nevoie si de timp pentru mine, pentru persoanele pe care le consider prietene si prezenta ta poate a devenit prea mult. Nu ma mai sufoca, iti promit ca o sa plec prima, la fel cum am venit.

Inca nu te-ai obisnuit cu caracterul meu, iar daca nu ai reusit pana acum, nici nu cred ca se va intampla prea curand. Nu te mai grabi, nu imi mai pune nervii la incercare si nu mai incerca sa ma pui la respect. Nu mi-am gasit inca imblanzitor si nu am de gand sa accept asa ceva din partea nimanui.

Iubirea ta a devenit sufocanta si simt ca imi ocupi prea mult timp. Incerc sa ma linistesc dar in prezenta ta nu primesc altceva decat furtuni, ploi acide si uragane. Ia o pauza de la toate, gandeste-te ce vrei si ce ai de gand sa faci de acum inainte.

Gandeste pentru tine. Da, te indemn sa fii egoist, chiar daca nu ar fi bine pentru majoritatea din jurul tau. Stiu, e greu, dar cu timpul vei invata sa lupti doar pentru tine.

Pleaca tu primul de langa mine, chiar daca e greu. Ia-ti inima in dinti, caci ramanand ne faci rau amandurora. Stiu, suna urat, dar e mai dulce sentimentul de libertate de dupa.

Pleaca!

Ma obosesti…

Zic si eu...

