Minti!

pinocchio
Esti super tare cateodata… Ai o doza nemasurata de nesimtire, dar esti atat de prost incat nu iti dai seama ca te minti si pe tine.

Minti de la prima ora a diminetii, parca ar fi reflex. In timpul zilei, nu exista moment in care sa nu mananci vreun cacat, stii deja minciunile pentru persoanele noi pe care le cunosti.

Stii ce e culmea? Ca minti chiar si in gandurile tale, chiar atunci cand spui “Da, am iubita” sau chiar si atunci cand spui “Am mancat ciorba de dimineata”. La tine minciunile vin instant, caci esti atat de obisnuit sa minti.

Minti si noaptea in visele tale, dar na, nu iti dai seama de asta pentru ca ai ajuns sa te crezi chiar tu. Minti si cand respiri, ca respiri, ca nu respiri. Minti tot timpul, pe toata lumea. E ca si fumatul, orice ai face nu poti scapa de viciul asta.

Minti orice ai face, te ascunzi oricum ar fi persoana de langa tine. Ai impresia gresita ca protejezi, dar de fapt mai rau faci pentru ca nu ai intalnit acum ultima proasta de pe planeta. Stii, pot sa imi dau seama cu ochii inchisi ca ma minti, dupa tonul vocii, dupa intonatie si ce mai vrei tu. Poate crezi ca esti special, ca stii sa minti mai bine ca restul, dar nu.

Stii, e o vorba: S-a intalnit hotul cu prostul. Nu e cazul sa ne jucam de-a ascunselea, nu poti sa faci asta cu mine. Ai gresit persoana pe care sa o aburesti, pe care sa o fraieresti, crezand ca pica si pune botul la toate neadevarurile pe care le spui.

Doar pentru ca am trecut cu vederea anumite tentative esuate, doar pentru ca am inchis ochii si am vrut sa trec peste si mai departe, asta nu inseamna ca o poti face la nesfarsit. Minciuna are picioare scurte, fugi de ea, dar pana la urma tot iese la iveala. Nu am stat niciodata sa fac pe detectivul, dar daca este nevoie sa iti demonstrez de cate ori ai mintit, fac si asta.

Inceteaza sa faci asta si vei vedea ca totul va fi ok. Inceteaza sa mai minti, la un moment dat vei vedea ca da roade toata treaba asta!

Minti!

2 thoughts on “Minti!

  1. 'ussyRiot says:

    esti smechera. am douaj4 de ani si niciun futut de prieten. sunt o tipa misto c o situatie de cacat, cautand ajutor acolo unde simte c ar veni cat si cum trebuie. hai sa vorbim, hai sa m ajuti, hai sa mi fii prietena..

    Like

Zic si eu...

