Hai sa iubim!

a052fb

 

Hai sa ne aducem aminte de postarea trecuta. Ce ziceam acolo? Sa ne bucuram de orice moment! Dar ce nu am spus este ca poate momentul acela care pare gresit si interzis, va duce la ceva bun. Cand te lasi in voia binelui, starii de bine. Nu stii niciodata ce se intampla mai departe, dar macar stii ca atunci ai fost fericit. Si poate viata chiar te surprinde placut.

De-a lungul timpului am fost dezamagita si am ramas asa. Nu am mai vazut nicio speranta in a mai avea parte de fericire, momente frumoase alaturi de nimeni. Dar gandeste-te ca ai dreptul sa iubesti, ai dreptul sa speri si sa te bucuri de orice.

Iubirea nu vine daca nu ii dai voie. Nu merita sa iti blochezi inima la a mai simti ceva, iti interzici bucurii si poate momente de care nu ai mai avea parte mai incolo. Trebuie sa vedem o oportunitate in orice. Chiar si in iubire. Chiar si in dezamagire.

Hai sa iubim, sa ne lasam iubiti. Hai sa ne indragostim, ce daca doare mai incolo? Cand iubesti nu mai conteaza ce o sa mai doara, cum o sa fie. Hai sa iubim viata, oamenii pe care ii avem ca prieteni, haterii ca si ei sunt oameni…

Lasa totul sa vina de la sine, asa de bine e! Si toate parca sunt mai usoare, devii mai lucid, faci fata altfel in fata stresului, reactionezi mai calm. De ce sa uram si sa ne canalizam energia pe toate lucrurile negative?

Gandeste pozitiv, iubeste cu totul, dedica-te cu totul si vei vedea ca totul va fi mai bine! Hai sa iubim!

Hai sa iubim!

One thought on “Hai sa iubim!

  1. Buna. Sper ca iti amintesti de mine. Sunt tipul de care te-ai indragostit si pe care il urasti mult de tot. Sa stii ca nu te-am mintit cand ti-am zis ca te iubesc si ca imi lipsesti. Ai grija de tine si daca vrei sa mai auzi de mine,nr meu este acelasi. Te pup.

    Like

Zic si eu...

