Artistului necunoscut….

mime_and_the_girl_

 

Iti scriu acum pentru mine…pentru gandurile mele, pentru dorul meu, pentru linistea mea.

Lasa-ma sa iti linistesc privirea…nu voi pleca, nu imi place sa fug. Esti o minune, esti un gand sincer si linistitor. Nu fugi, nu te speria si nu te ascunde. Nu stiu ce simti, dar stiu ca sunt acolo sa iti multumesc pentru binele pe care mi-l faci.

Asterne-mi gandurile pe piele, simte-mi focul si linisteste-l asa cum ai facut si pana acum. Alearga-mi gandurile, amesteca-le si alege apoi unul din toate. Nu e nimic rau in noi sau intre noi. Sunt doar ramasite de trecut si umbre de durere. Nu te voi lasa sa te ratacesti, doar lasa-ma sa iti arat un drum mai usor.

Vreau sa te cunosc, esti un mister oricat de multe mi-ai spune…nu stiu ce ai putea sa imi arati, dar stiu ca vreau sa vad tot. Esti o carte grea de citit dar pe care as citi-o de milioane de ori, intelegand de fiecare data mai mult. Stai aici…nu iti fac rau, cel putin nu voit.

Esti un artist…Pictezi emotii in miscari de dans si pun pariu ca toti ar vrea sa stie ce ascunde fiecare pas. Emotii transpuse intr-o coregrafie reusita….cu tine am aflat ca viata “se danseaza”, nu se traieste.

Atinge-ma ca si cand mi-ai spune tot ce te doare, mangaie-mi parul ca si cum mi-ai presara praf de vise pierdute, saruta-ma si asterne-mi pe buze toate cuvintele nespuse. Priveste-mi ochii si linisteste-ti fiinta. Atinge-ma ca si cind ai fi mut si ai fi pierdut toate cuvintele rostite si singurele ramase ar fi cele spuse de degetele tale.

Totul la tine este arta, esti defect, esti rece dar te simt aproape. As vrea sa iti pot citi gandurile, sa pot intelege tot ce simti. Doar permite-mi sa vad, sa cunosc si sa simt. Pana si pielea ta sopteste muzica, ochii iti sunt versuri necitite, incuiate in suflet iar parul iti e amalgam de vise…oare vor mai fi acolo cand te voi revedea?

Oare te voi revedea?

Esti arta, esti zbucium si eliberare totodata, esti un paradox de idei, esti vis si dor. Nu te pierde, lasa-ma sa….

Artistului necunoscut….

Zic si eu...

