Rugina albastra

broken_

Adie vantul, privirea-ti departe
Simt gustul amar de iubire si moarte
Si suflet aiurea, pe plaja adoarme
Cu vise stupide, saruturi, arome.

Te vreau langa mine, trimite-mi durerea
Apropie-ti suflul si urla-mi tacerea
In ganduri pierdute si suflet de piatra
Si somnu-ti adanc in liniste crapa.

Adu-mi fericire si zambet mieros
Si ia-mi pasii mici, pierduti, de pe jos
Canta-mi povesti si aduna-ti privirea
Simte-mi versul, sarutul si adierea.

Plapanda atingere da-mi azi si maine
Crede-ma cand spun ca voi fi langa tine
Aproape iti simt vocea urcand
Pe paturi reci si ude, de-amor asudand.

Pleaca-mi cosmarul departe de noi,
Asculta-mi soptirea de versuri in doi,
Mangaie-mi sufletul cu multa tacere
O lume albastra, dulce-amaruie adiere.

Rugina albastra

Zic si eu...

