Dulce otrava

us__by_atlashrugged777

Te-aud in vise alungate

De-amar de vreme si de dor.

Si urlu-n camere-ntunecate

Uitate de vise, de rau si de umor.

Ascunde-mi reverie-n asternuturi

Si ganduri uscate pe buzele moi.

Cerseste-mi credinta pe umede trupuri

Si jura-mi sperante de negriji intre noi.

Apune-mi saruturi pe frunti cu sudoare

Asa cum faceai in visele-aruncate

Apune-mi juraminte, rasarit de soare

In toate zielele de mult pierdute, uitate.

Asterne-ti fine palme pe pieptul meu gol,

Alina-mi dorul si pieirea grea

Adu-mi aminte de-al tau dor

Sa-mi pot uita dezamagirea.

Dulce otrava

Zic si eu...

