Mi-ai fost…ce-mi esti acum?

smoke_break_ii_by_zixon

Mi-auzi gandurile? Nu le mai asculta…nu sunt pentru tine. Oricum…nu le mai vrei.

Mi-ai fost ploaie in desertul sufletului meu. Mi-ai racorit caldura, mi-ai inviat simturile…

Ai fost soare intr-o zi friguroasa de iarna, in care nu vedeam decat intuneric si ceata, furtuni de zapada si frig in oase. Mi-ai fost zi polara, cu zambete si fericire, acum imi esti noapte. Mi-ai fost gand primavaratic, acum esti suras tomnatic…Te simt langa mine si-mi mirosi a departare, a dezamagire…Ce s-a schimbat?

Nu voi lupta, nu ma voi impotrivi, nu ma voi agita… N-am sa ma agat de speranta, a murit inecata si stiu ca ma voi duce dupa ea. Imi esti gand de uitare, vara trecuta si amintire stravezie. Mi-ai fost nor de ploaie, mi-ai fost tunet in suflet si fulger in minte.

Mi-ai fost stavila furtunii, luna pentru ganduri. Mi-ai fost far in singuratate, nuanta pentru suflet, tarm sa ma intorc din calatorie furtunoasa. Mi-ai fost prezent, mi-ai sorbit trecutul si mi-ai usurat viitorul. Si-ai fost clepsidra pentru fiecare moment…iar acum, cu regret, ti s-a scurs nisipul.

Mi-ai fost destul…mi-ai ramas departare. Mi-ai fost acolo…mi-ai ramas pe alta data. Mi-ai fost jurnal…mi-ai ramas cenusa in palme. Mi-ai fost speranta, mi-ai ramas intrebare fara raspuns…

Mi-ai fost inceput….

Acum te simt final de poveste…Mi-ai fost, dar nu-mi mai esti.

Mi-ai fost…ce-mi esti acum?

Zic si eu...

