Inca o zi…inca un an…inca o scrisoare…

letter_by_covermeingasoline

 

Iti scriu inca o data aici …cu speranta ca odata cu gandurile mele asternute aici, sa te pot arunca si pe tine intr-un colt virtual, ferit de de sufletul meu. Iti scriu sperand ca odata cu aceste cuvinte pe care mi le scot din gand, sa te scot si pe tine, sa pot sa te arunc aici, intr-o amintire fada.

Ai fost un an greu, ai fost o invatatura strasnica, de care nu aveam nevoie acum. Ai fost cea mai persistenta durere din intreaga mea viata. Iar acum, te las aici, uitat de lume, ascuns si respins de sufletul meu.

Nu am ce sa iert, eu am gresit.

Da, regret tot ce ai fost, regret tot ce ai insemnat, regret ca ai existat in viata mea, regret ca ai avut loc, regret ca ti-am facut loc. Regret. Wow, cat de dureros poate fi un regret…

Stiu, sunt vinovata pentru tot. E vina mea ca mi-am lasat inima prada unei iluzii. Era tot ce aveam, era tot ce mai vedeam in viata asta. Dar ai fost o iluzie dureroasa. Si stii, mi-as vinde sufletul sa dau timpul inapoi, sa stiu ca vei fi o dezamagire si sa pot sa imi repar greseala. As face orice sa pot da timpul inapoi…sa nu te fi dorit, sa nu te fi iubit, sa nu te fi cunoscut.

Sper ca odata cu scrisoarea aceasta, sa imi iesi din minte, din amintiri, din viata, de oriunde. Da, te alung, suflet hain! Te gonesc.

Te rog, dispari…

 

Inca o zi…inca un an…inca o scrisoare…

Zic si eu...

