La rahat 2015. Hai cu 2016!

2015-16

 

A fost 2015. Sa il fut in gura. Un an mai cacacios decat un nou-nascut pe laxative. Zic si eu…nu ca as sti cum ar fi un nou-nascut pe laxative. A fost anul in care am invatat milioane de lucruri, am cunoscut oameni de tot cacatul dar si niste oameni minunati, care mi-au fost alaturi in momente in care nu credeam sa ma ajute careva.

A fost un an pe jumatate pierdut si totodata cel mai urat din intreaga mea existenta. Cred ca nu am cuvinte sa descriu ce gust de rahat mi-a lasat anul asta.

Daaaar, sa luam si partea frumoasa din toata aceasta perioada.

Ah…wait…inca nu am idei.

Wait…

Inca putin…

Hai, fie. Stiu! Mi-am facut prieteni noi, am cunoscut oameni care mi-au inspirat optimism, oameni care m-au invatat sa nu mai iau totul in serios, oameni care m-au apreciat asa cum sunt, care au vazut toate partile bune din mine, care m-au ajutat sa realizez ca merit mai multe decat credeam eu, oameni care mi-au adus aminte cat valorez si de ce sunt capabila.

Un om care mi-a oferit o zi de nastere superba prin simpla prezenta, o prietena care m-a intampinat mereu cu o vorba calda si optimista, un om care m-a ajutat sa recapat increderea in propria-mi persoana, oameni veseli, optimisti, oameni de calitate, oameni fericiti.

Va multumesc. Din adancul sufletului. Doar datorita voua am reusit sa trec de 2015 si sa sper la un 2016 minunat, cu experiente frumoase. Datorita voua mi-am adus aminte cine sunt, de ce sunt capabila si cat de speciala sunt.

Va iubesc. Sunteti oameni frumosi, valorosi, raritati. Datorita voua, inca mai am incredere ca mai este speranta pentru oameni, datorita voua am invatat sa apreciez tot ce am.

Va doresc un 2016 fericit, plin de bine, de optimism si de oameni frumosi ca voi!

 

La rahat 2015. Hai cu 2016!

2 thoughts on “La rahat 2015. Hai cu 2016!

  1. ketheo says:

    Am urmarit pana acum blogul tau despre sinucidere si tot ce s-a scris acolo.Ma bucur ca exista acest blog bcz..cred ca mi-a salvat viata.Si eu am astfel de ganduri dar nu din cauza unui eveniment nefericit de moment..bine ,si eu am avut dezamagiri,oameni care m-au deceptionat ,am ramas fara job etc dar este mai mult concluzia la care am ajuns dupa toate astea .Nu imi gasesc locul in nimic din ce fac pe lumea asta,orice fac,oriunde merg nu stationez mult ,ma simt straina de acel loc si ma indrept spre altceva.Pana cand?Din tot ce am citit pe blog la tn am realizat cat de bine este sa ai pe cineva cu care sa poti discuta si cat de singura ma simt in momentele astea,cat de singura am fost pana acum.Am nevoie de cineva cu care sa pot discuta si daca vrei si tu,ar fii grozav.Peace!

    Like

Zic si eu...

